Rozchod kvůli kolegovi z práce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.05.19 10:34
Rozchod kvůli kolegovi z práce

Zdravím Vás všechny.
Už jsem tu pročetl spoustu diskusí na toto téma a tak bych rád znal názor na situaci, kterou momentálně prožívám.
Byl jsem s přítelkyní 6 let. Bylo to krásné, dokonalý vztah. Dělal jsem vše, co jsem ji na očích viděl. Jedný mráček byl, když mi na začátku vztahu řekla veškeré detaily svých sexuálních zkušeností a tak jsme to nějakou dobu probírali. Jinak nic. Hodně jsme cestovali, užívali si večeře, filmy, prostě pohodový vztah. Přítelkyně nemohla mít děti (hormonální problémy) a tak jsme se s tím smířili a naučili žít. Navíc přítelkyně děti nesnášela.
Pomohl jsem přítelkyni v její kariéře, pracuji jako manager, tak jsem ji předal všechny zkušenosti a pomáhal ji se nasměrovat tam, kam chtěla. To jí přidalo sebevědomí, což bylo dobře, ale najedou mi začla říkat co mám jak dělat (nevadilo mi to, některé postřehy byly dobré), ale odmítala přijímat jakékoli poznámky.
V dubnu nastoupila do nové práce, shodli jsme se na tom, že projektový management je pro ni to nejlepší. Byla na pozici šťasná a začla na sebe sypat hodně práce. Byla naprosto spokojená a vše doma jen kvetlo. Přestěhovali jsme se blíže k její práci, pořídili přítelkyni auto a fungovali dále v zajetých kolejích.
V únoru, letošního roku, začla být přítelkyně přepracovaná a poměrně agresivní. Najednou to vystupňovalo v hádku (druhou v našem vztahu), která byla jednostranná. Když jsem řekl jakoukoli námitku, bylo mi řečeno, že nemám právo si stěžovat, protože si nikdy nestěžuji. Najednou ji začlo vadit všechno.