Rozdílné názory ve vztahu (svatba, děti, budoucnost)

21
17.9.21 10:13

Rozdílné názory ve vztahu (svatba, děti, budoucnost)

Zdravím. Poslední dobou mě trápí pochybnosti ohledně vztahu s mým přítelem. Je mi 25, jemu je 26 a jsme spolu přes 5 let. On už pár let pracuje a já ještě studuji a tak 2 roky ještě budu. Už před 3 lety jsem nakousla, že bych se chtěla vdát. Přítel mě asi půl roku na to požádal o ruku. Já blbá jsem jásala a byla radostí bez sebe. Nakonec se nějaké plánování odložilo kvůli stěhování do jeho rodného města, kam jsem se přestěhovala s ním. Takže jsem zaseklá ve městě, kde nikoho neznám. Před měsíci jsem opět nakousla téma svatba. A výsledkem bylo, že prsten byl tzv. držhubný. Tak jsem mu ho vrátila s tím, že na to zapomenu a budu dělat, že se nic nestalo. Bohužel mě to stále trápí a užírá. Doufala jsem, že 5 let vztahu, starání se o přítele a teď i jeho byt a jeho rodinu, kterou teď máme poblíž, bude stačit jako dostatečný důkaz, že si mě může vzít. Já jsem se vždycky chtěla vdávat z lásky a ne jen protože to v tu dobu výhodné (finančně apod.). Přítel to ale pravděpodobně vidí jinak, jeho argument je, že chce abych nejdřív měla normální práci. Takový argument bych chápala u dítěte ale u manželství mi to nepřijde relevantní, hlavně když se skoro rok nijak extra nechráníme a dítě může přijít kdykoli :?. Co si o tom myslíte? Je opravdu nevhodná chvíle na svatbu a zbytečně pospíchám? Děkuji za názory

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3250
17.9.21 10:16

Prostě se nechce vázat, ty ano. Změnit můžeš maximálně sebe, ale nešla bych do toho. Je naprosto v pohodě, že máte nějaké požadavky od života. Co už v pohodě není je to, že se ve svých očekáváních nikde neprotínáte.

Normálně v klidu bez výčitek bych mu řekla jak to máš a že mu dáváš třeba měsíc se rozmyslet. A pokud i pak nebude nic z toho chtít, tak se v dobrém rozejděte. Tím, že obětuješ své touhy, uškodíš jen sama sobě, nedělej to. :kytka: