rozhodnuti-manzel nebo domov?

9394
16.7.09 10:38

rozhodnuti-manzel nebo domov?

ahoj, snad mi pomuzete ziskat jiny pohled na problem ktery me trapi, ja porad premyslim co a jak a reseni nevidim, mozna ani neni…
Ja a manzel, bezdetni,vek ke 40, zijeme par let v UK. manzel je tu spokojeny a stastny, pracuje jako remeslnik a neda se to srovnat s chovanim a jednanim zamestnavatelu v CR, i financne jsme na tom lepe. Ja mam VS, ale ve svem oboru tu pracovat nemuzu a tak, i vzhledem k ekonom.krizi, delam jen uklizecku a sance na zmenu v nejblizsi dobe neni… A to je pro me jeden z „kamenu urazu“… jela jsem tu s manzelem, abych mu vyhovela, jen „na zkusenou“ ale on je tu spokojeny a zpet do CR uz nechce.Ja chci domu do vlasti, jsem pomerne introvertni a konzervativni typ, tady trpim, neumim moc jazyk, i kdyz se domluvim, ale na lepsi praci to asi neni/sebevedomi mam diky 2 rokum prace uklizecky na nule/, chybi mi moje prace, utika mi praxe, chybi mi rodina a proste ceske, zname , prostredi… zacinam uz tady byt docela paranoidni, nekteri mistni cizince moc nemusi a ja se tim vsim dost trapim… Tak nevim co ted… Zustat s manzelem, ale byt v depresi, nula a v cizim prostredi a nebo jet do CR-a zase byt v depresi protoze jsem bez manzela, ale mam praci a svuj domov a sirsi rodinu… pisu to tak slohovite a nechci se prilis rozepisovat a zahlcovat udaji, proste resim jednoduchou otazku…jet do CR a zustat sama,ale byt sama sebou nebo byt s manzelem, ktery pro me hodne znamena, ale premahat se a zit tam, kde se mi nelibi? diky za vas pohled na vec.....

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5093
16.7.09 11:02