Roztroušená skleróza, prvotní příznaky

32
16.1.19 09:19

Roztroušená skleróza, prvotní příznaky

Zdravím, chtěla jsem se zeptat, jak u Vás začínala RS než jste se rozhodli navštívit lékaře. Jaké prvotní příznaky Vás donutili to jít řešit?

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

3406
16.1.19 09:27

v mém okolí to byly problémy se zrakem

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.19 09:29

Nemám naštěstí zkušenost, ale kdysi jsem četla jednu lékařskou studii, kde se psalo, že ještě před těmi známými příznaky, jako jsou problémy s pohybem, se zrakem apod., je velmi často narušena pracovní paměť.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.19 09:31

Tchýně začala zapomínat a padat…trvalo další 2 roky, než přišli na diagnózu (bylo to před 20-ti lety, bylo jí 40)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.1.19 09:36

Já začala zničeno nic špatně vidět a jelikož máme RS i v rodině, šla jsem k lékaři celkem brzy

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.1.19 09:53

Já celkem brzy. Začaly mě brnět nohy. Doktorka neuroložka mi vysvětlila, že je to banalita a když to za měsíc zmizí samo, tak je to v pohodě. Když jsem přestala vidět tak na očním mi řekli, že s očima nic nemám a poslali mě domů. A tak to šlo 10 let. Až když jsem se přestala cítit od hrudníku dolů, tak jsem šla obvoďákovi a ten mi řekl, že jsem dehydrovaná, mám pít minerálky a přijít za měsíc. Tak jsem zase běžela na neurologii (chodila jsem tam pravidelně těch 10 let s banálně brnícíma nohama) a konečně mě poslali na nějaké vyšetření.

• Nahlásit
  • Citovat
32
16.1.19 09:55

A jak se to špatné vidění projevuje? Ja nosím brýle na dálku, sem tam mám rozostřené vidění, a mám citlové oči na ostré světlo, často mne řežou a pálí. Hlavně mám tiky v očním víčku a v oku.

Příspěvek upraven 16.01.19 v 10:00

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5871
16.1.19 09:59

Kamosce zacaly brnet prsty na ruce

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
16.1.19 09:59