Sázení cibulovin

5593
3.10.20 09:15

Sázení cibulovin

Zdravím,
jsem takový věčný zahradnický začátečník :? A proto se ptám…mohu cibuloviny, které jsem koupila po pár kusech v uzavřeném igelitovém sáčku vyndat a rovnou zasadit, nebo je potřeba, aby byly nějakou dobu před zasazením vyjmuté z toho sáčku a položené volně na vzduchu venku/doma?
Předem děkuji za odpovědi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9292
3.10.20 09:24

@prokr já vyjmu ze sáčku a rovnou sázím :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mackA159
3.10.20 09:25

Můžeš rovnou sazet :) hlavně si pohlidej hloubku..

• Citovat
  • Upravit
3796
3.10.20 10:26

Držím palce, ať nedopadneš jako já loni. Nakoupila jsem cibuloviny skoro za 3 tisíce, a vyrostly mi 4 tulipány. Nějak mi nedocvaklo, že se u nás strašně přemnožily myši :roll:. No, aspoň jsem je luxusně nakrmila :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5593
3.10.20 14:35

Zde opět zakladatelka. Mají nějakou šanci na život i cibulky, které jsem zasadila „hlavou“ dolů? A mám to zalévat? :mrgreen: :roll: :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12999
3.10.20 15:22
@prokr píše:
Zde opět zakladatelka. Mají nějakou šanci na život i cibulky, které jsem zasadila „hlavou“ dolů? A mám to zalévat? :mrgreen: :roll: :oops:

Ale jo, dokazou se otocit. Otazka je, jestli to zvladnou vsechny a kolik sily jim zbyde na kveteni :-) Se zalevanim - zalezi, jak u vas ted naprselo, zalit po vysadbe by se to melo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5593
3.10.20 15:31
@větvička1 píše:
Ale jo, dokazou se otocit. Otazka je, jestli to zvladnou vsechny a kolik sily jim zbyde na kveteni :-) Se zalevanim - zalezi, jak u vas ted naprselo, zalit po vysadbe by se to melo.

Děkuju…jsem případ no 8o

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12999
3.10.20 15:34
@prokr píše:
Děkuju…jsem případ no 8o

Taky se mi podarilo treba otocit par strouzku cesneku pri sazeni, kdyz je toho celej velkej zahon, tak se holt nekdy zadari :-)

• načítám...