Screening v 1.trimestru není možný, dítě je příliš velké

45
6.4.21 18:23

Screening v 1.trimestru není možný, dítě je příliš velké

Ahoj holky, byla jsem dnes na screeningu v 1. Trimestru, měla bych být 13+4 týden. Nabrali mi krev, pak se šlo na ultrazvuk a paní doktorka už bohužel mimčo nedokázala změřit, prý je o 9 dní větší než podle menstruace. Jelikož už ty hodnoty nemůže vložit do tabulek a zkombinovat krevní hodnoty, bylo mi řečeno, že bude udělán triple test. Nedostala jsem ani lékařskou zprávu. Výsledky jsou běžně téhož dne, ale prý na tripl budu čekat do konce týdne, že se sami ozvou. To mi tu zprávu pošlou potom mailem? Nebo jak? Má někdo podobnou zkušenost? Mne to přijde zvláštní, aby bylo mimčo o tolik větší. Poslední MS byla 1.1. a s ovulací jsem u sebe počítala 14. Ledna. Podle tohoto bych měla být 13+4. No a jelikož jim vychází cca o 9 dní větší, tak Prej musela být ovulace okolo 5. Ledna, tedy hned po MS. Mně se to zkrátka nezdá, protože cyklus mám vždy pravidelný 28 dní a ovulace bývá vždy uprostřed. Jsem z toho jakási zmatená.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4254
6.4.21 18:33

Větší být může. Já vím přesně, kdy jsem měla poslední menstruaci, vím přesně ovulaci i den početí (podle toho jsem byla na screeningu 12+4) a jedno miminko větší o osm dní, druhé o šest. Ne všechny děti jsou tabulkové.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
360
6.4.21 18:35

Tak záleží jestli je možné že jste v tom období měli sex a mělo by být z čeho… Já s prvním synem měla poslední MS 8.4. A na screening jsem šla a měla jsem být dle MS 13+2tt ale podle screeningu jsem byla 14+2 a nikdo mi neříkal že by byl v něčem problém i když jsem to měla o 4 dny jinak než ty… Dokonce nám řekl pohlaví ale podle nich jsem otehotněla týden před MS kterou jsem normálně měla…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3303
6.4.21 18:37