ŠECR JIHLAVA předškolní a mimoškolní pedagogika

2
23.1.21 10:25

ŠECR JIHLAVA předškolní a mimoškolní pedagogika

Dobrý den, je tu někdo kdo studuje, studoval či se chystá studovat na ŠECR JIHLAVA obor předškolní a mimoškolní pedagogika? Zvažuji dálkové studium na 2 roky. Nevíte, který den probíhá výuka? Jak je to s praxí? A jak je škola náročná? Děkuji za odpověď. ☺️

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26.1.21 19:21

Ahoj, výuka probíhá každé úterý.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19
19.2.21 13:01

@Daniela.Novohradska Ahoj, mohla by si, prosím, ještě nějaké další info třeba ohledně hry na hudební nástroj, praxe atd. Díky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19.2.21 14:10

@Anet R.
Ahoj.
Jihlavu vim jen toto info, vice jsem si nezjistovala, jelikoz od zari nastupuji do Obratane.
Kazdopadne urcite tam budou (jako vsude) hra na klavesy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
51
6.3.21 08:51

Dobrý den, já mam odeslanou přihlášku. Pracuji jako AP v MŠ. Podle kamarádky která školu absolvovala je škola v pohodě. Dokonce nejezdila ani každý týden, domlouvaly se s kamarádkami a posílaly si vždy mezi sebou učivo. Hru na hudební nástroj neuměla, ale naučila se pár základních písniček na klavír.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
6.3.21 09:01

Oznámení o přijetí/nepřijetí

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, jak tato škola oznamuje přijetí/nepřijetí? Docetla jsem se, ze se přijímá dle prijatych prihlasek, ale nikde o zpusobu oznámení přijetí/nepřijetí.
Díky :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
51
6.3.21 19:18

@Luculak Dobrý den, tak to bohužel taky nevím. Zatím čekám na odpověď :) Přihlášku jsem posílala v lednu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
6.3.21 19:49

@PetraZd, já přihlášku posilala az v půlce unora. Tak snad mam šanci. Chtěla bych studium na jeden rok, jelikož uz mam Bc. pedagogického zaměření.
Moc Vam děkuji za reakci. :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
51
6.3.21 20:09