Sertralin apotex a jeho ucinek

8
26.11.19 17:25

Sertralin apotex a jeho ucinek

Dobry vecer, mam na Vas dotaz, uzivam od zari Sertralin Apotex 50mg, jsou dny kdy je mi lepe a naopak, doktor mi rika, ze dva mesice je jeste kratka doma aby se moje telo uklidnilo. Ptala jsem se doktora jestli je mozne, ze by na me nepusobil a jeho opoved byla, ze si ho vsichni chvali a ze komu ho napsal, tak jim zabral. Mate nekdo zkusenosti s tim, ze Vam bylo dobre az po nekolika mesicich? Dekuji moc za odpoved :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
14618
26.11.19 17:27

To máš od obvoďáka a nebo od psychiatra? Podle toho co píšeš, tak bys nejspíš potřebovala pro začátek upravit dávkování.

A teda v mezičase si najít psychoterapii a řešit to v psychoterapii úzkostně depresivní obtíže léky sice mírní, ale neřeší proč si člověk vypěstoval takové vzorce chování a prožívání, které ho do toho stavu dovedly a ani jak z nich ven - to dělá psychoterapie.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5223
26.11.19 17:32

Na každého to může účinkovat jinak. Ve vašem případě to bude trošku nad 60 dnů. Nicméně nelze házet pušku do žita. Mnoho štěstí. :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
26.11.19 17:35
@Ou píše:
To máš od obvoďáka a nebo od psychiatra? Podle toho co píšeš, tak bys nejspíš potřebovala pro začátek upravit dávkování.A teda v mezičase si najít psychoterapii a řešit to v psychoterapii úzkostně depresivní obtíže léky sice mírní, ale neřeší proč si člověk vypěstoval takové vzorce chování a prožívání, které ho do toho stavu dovedly a ani jak z nich ven - to dělá psychoterapie.

Pd obvodaka, nikdy jsem nebyla nemocna za cely svuj zivot az v lete, motani hlavy, poceni rukou a chodidel, prosla jsem vsim moznym vysetrenim, CT mozku a vysledek? jste zdrava. Nakonec mi na neurologii rekli, ze se moje telo pripravuje na prechod a obodni lekar mi napsal Sertralin, tak budu doufat, ze mi zabere. Jinak pokud je mi hodne zle mam Neurol jako zachranu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
26.11.19 17:41
@Božislava píše:
Na každého to může účinkovat jinak. Ve vašem případě to bude trošku nad 60 dnů. Nicméně nelze házet pušku do žita. Mnoho štěstí. :hug:

Ted mam navyseno na 1 a 1/2 tablety a mam to brat tak dlouho dokud nebude lepsi pocasi, tak Vam dekuji za odpoved a za povzbuzeni

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
14618
26.11.19 17:45

@JaneLt aha.

Takže to bude od úzkosti, pokud na to zabírá neurol. A nejspíš se ti nedaří propojit nějaké emoce a ten stav, že?

To zní jako panická porucha - ta není pro křehké a úzkostné, ale právě pro ty, co mají hodně silnou vůli a hodně vydrží a nějaké to píchnutí ingorují.

No a ta úzkost co se jí člověk snaží potlačit se holt projevuje tělesnými projevy.

výhodou je, že se toho jde zbavit docela slušně - rozhodně snáze, než kdyby ty problémy způsobovala nějaká nemoc s hlubším ukotvením v narušeném organismu.

Zajdi za psychiatrem a konzultuj medikaci. Praktický lékař evidentně úzkostné prouchy řešit neumí a argument - no každému zatím zabral je známka toho, že to specifické problémy chce řešit se specialistou.

A najdi si tu psychoterapii - ideálně nějakou, co pracuje s tělem - na panickou poruchu to je takové nejrychlejší, člověk se nejsnáze naučí porozumět tomu co se děje a pracovat s tím.

Adresáře lidí, co mají dobrý výcvik na psychoterapeutickou práci s tělem zde

https://www.biosynteza.cz/…lexni-vycvik
http://www.pbsp.cz/

Když teď začneš, tak do vánoc bys mohla mít upravené léky, během ledna nejpozději už by tě někdo mohl vzít do psychoterapie a na velikonce už ti může být výrazně líp, včetně pár pozitivních změn v životě, na které nemáš teď úplně sílu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
146
26.11.19 18:41

No potřebuješ změnit doktora. Když ti řekne, že ti to musí zabrat, protože ostatním taky. 2 měsíce už jsou docela dlouhá doba a měl by už fungovat, jestli ti není dobře tak prostě zkus něco jiného, jiné dávkování, najdi si psychiatra který může lépe posoudit účinky nějakého léku a jeho alternativy.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
26.11.19 18:44
@Varya píše:
No potřebuješ změnit doktora. Když ti řekne, že ti to musí zabrat, protože ostatním taky. 2 měsíce už jsou docela dlouhá doba a měl by už fungovat, jestli ti není dobře tak prostě zkus něco jiného, jiné dávkování, najdi si psychiatra který může lépe posoudit účinky nějakého léku a jeho alternativy.

Ja prave nekde vycetla ze nekomu zabral az za 4 mesice. Tak neni mi zle jako na zacatku ale jsou dny, kdy se citim dobre a mezitim par dnu kdy je mi hur

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
146
26.11.19 19:11

@JaneLt
To může být prostě jen změna nálady, to že bereš antidepresiva neznamená, že nebudeš mít blbé dny. Můžeš zkusit něco jiného a vždycky se k tomu sertralinu vrátit, když budeš chtít. Třeba Cipralex, přihlaš se na psychoterapii a psychiatrii, kde ti poradí co a jak, pomůžou ti zjistit kde je zakopaný pes a jestli vůbec potřebuješ AD nebo jiný druh léku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
26.11.19 19:22
@Varya píše:
@JaneLt
To může být prostě jen změna nálady, to že bereš antidepresiva neznamená, že nebudeš mít blbé dny. Můžeš zkusit něco jiného a vždycky se k tomu sertralinu vrátit, když budeš chtít. Třeba Cipralex, přihlaš se na psychoterapii a psychiatrii, kde ti poradí co a jak, pomůžou ti zjistit kde je zakopaný pes a jestli vůbec potřebuješ AD nebo jiný druh léku.

Děkuji už jsem psala o objednání na psychoterapii

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.12.19 20:17

@JaneLt můžu se zeptat? Jak jsi na tom se Sertralin..? Lepší?.. jak se posunul tvůj stav. Také od 29.11 užívám.. na psychoterapii půjdu 30.12.. mám ho od obvodního lékaře..ale i tak jsem se obrátila na psychiatra a konzultovala léky s ním. Zatím mi je schválil a objednal mě na leden..

  • Citovat
  • Nahlásit
8
3.1.20 18:35
@Anonymní píše:
@JaneLt můžu se zeptat? Jak jsi na tom se Sertralin..? Lepší?.. jak se posunul tvůj stav. Také od 29.11 užívám.. na psychoterapii půjdu 30.12.. mám ho od obvodního lékaře..ale i tak jsem se obrátila na psychiatra a konzultovala léky s ním. Zatím mi je schválil a objednal mě na leden..

Ano je to daleko lepší, spím už dokonce i celou noc a světě div se, časy kdy jsem dřív vstávala v 6 se změnily na dobu kdy se musím v 9 vykopávat z postele.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.1.20 21:20
@JaneLt píše:
Ano je to daleko lepší, spím už dokonce i celou noc a světě div se, časy kdy jsem dřív vstávala v 6 se změnily na dobu kdy se musím v 9 vykopávat z postele.

Fakt. Super a ten spánek se upravil po jaké době???. Já měsíc nespím jen po chvilce a pořád se převaluji.. už bych ráda lehla a spala 👏

  • Citovat
  • Nahlásit
8
4.1.20 08:40
@Anonymní píše:
Fakt. Super a ten spánek se upravil po jaké době???. Já měsíc nespím jen po chvilce a pořád se převaluji.. už bych ráda lehla a spala 👏

Neměla jsem to jako Vy, že bych měla takový problém se spaním ale třeba maximálně 5 dnů, kdy jsem se v noci od 1 převalovala a nemohla jsem zabrat, teď se občas v noci vzbudím ale hned zase po chvilce usnu. Co zkusit nějaké bylinky na spaní?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
5.1.20 02:40

Hlavne si myslim, ze tyto leky by ani obvodni psat nemel, me tak taky napsal, citalec, prej je dobre snasen atd… A po nasazeni zacalo takove peklo, nikdo me nic nerekl, nepripravil a ani me nedala BNZD :roll:… Takze jsem vyhledala psychiatra a tem me je zmenil a upravil davkovani… :roll:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat