Servírka, rizikové těhotenství - je tu nějaká účetní ? :)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Kačaba4691
Povídálka 44 příspěvků 22.11.17 21:42
Servírka, rizikové těhu, je tu nějaká účetní ? :)

Milé dámy,

jsem 13 tt těhotenství a pracuji jako servírka. Termín mám na konci května. V práci jsem normálně na smlouvu, kde mám napsaný základ. Od ledna bych chtěla mít poloviční úvazek, protože už nedám 16 směn. A má otázka zní - jak to udělat?
Zaměstnavatel mi nemůže napsat jen brigádu, kvůli sociálnímu a zdravotnímu a ani by mě myslím neměl podle zákoníku dát horší pozici. Když mi nechá smlouvu, tak se s 8 směnami nedostanu na ten základ, co mám na smlouvě ( 13.000 v hrubém ). Když půjdu na rizikové, tak mám jen vycházky a nebudu moc oddělat 13-ti hodinovou směnu.

Má někdo zkušennosti popřípadě radu? :lol:

Reakce:
Kobliha51
Neúnavná pisatelka 16968 příspěvků 22.11.17 21:44
@Kačaba4691 píše:
Milé dámy,

jsem 13 tt těhotenství a pracuji jako servírka. Termín mám na konci května. V práci jsem normálně na smlouvu, kde mám napsaný základ. Od ledna bych chtěla mít poloviční úvazek, protože už nedám 16 směn. A má otázka zní - jak to udělat?
Zaměstnavatel mi nemůže napsat jen brigádu, kvůli sociálnímu a zdravotnímu a ani by mě myslím neměl podle zákoníku dát horší pozici. Když mi nechá smlouvu, tak se s 8 směnami nedostanu na ten základ, co mám na smlouvě ( 13.000 v hrubém ). Když půjdu na rizikové, tak mám jen vycházky a nebudu moc oddělat 13-ti hodinovou směnu.

Má někdo zkušennosti popřípadě radu? :lol:

S polovičním úvazkem budeš mít poloviční mzdu.

Anna85
Kecalka 379 příspěvků 22.11.17 21:57

Kolegyne mela z rodinných duvodu dodatek ke smlouve - uprava na poloviční uvazek, tzn. Polovicni hodiny i mzda. Mela to na dobu urcitou a pak opet zpatky stejne podminky jako na zacatku

Kačaba4691
Povídálka 44 příspěvků 22.11.17 22:52

Takze normalne socialni a zdravotni mely holky placene?

adresa