Šestileté jazykové gymnázium

18
11.12.18 15:37

Šestileté jazykové gymnázium

Zdravím,

Už jsem sem nedávno psala ohledně střední školy, avšak tento dotaz je odlišný. Studuji osmileté gymnázium, momentálně jsem v kvartě. Ráda bych přešla na jinou školu a v nedávné době jsem našla dost hezkých gymnázií s jazykovým zaměřením, bohužel jedno čtyřleté anglicko-české je pro mě až moc drahé, co se pak týče těch ostatních, jedná se o šestiletá studia. Jak bych měla v takovémto případě postupovat, když už jsem v kvartě? (jedná se o španělská, francouzská a podobná studia, tyto jazyky jsem bohužel nestudovala, umím velmi dobře pouze anglicky, což jsem našla právě to drahé gymnázium :zed: )
Děkuji.

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

1757
11.12.18 15:48

Zkus tam napsat na studijní oddělení. U nás jsou osmiletá gymnázia, kam se dá nastoupit buď už na druhý stupeň ZŠ nebo až na SŠ na čtyři roky. Třeba to mají stejně. ;) Jinak bohužel s drahým gymnáziem asi nic neuděláš, musíš se smířit s tím, že někdo na to peníze má a někdo ne. Mě takhle v životě mrzela už spousta věcí, které jsem moc chtěla, ale musela jsem je oželet. A bohužel studium byla jedna z nich. :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
18
11.12.18 16:06
@Serpentini píše:
Zkus tam napsat na studijní oddělení. U nás jsou osmiletá gymnázia, kam se dá nastoupit buď už na druhý stupeň ZŠ nebo až na SŠ na čtyři roky. Třeba to mají stejně. ;) Jinak bohužel s drahým gymnáziem asi nic neuděláš, musíš se smířit s tím, že někdo na to peníze má a někdo ne. Mě takhle v životě mrzela už spousta věcí, které jsem moc chtěla, ale musela jsem je oželet. A bohužel studium byla jedna z nich. :?

Děkuju. :) Zde je právě pouze šestileté dvoujazyčné, poté čtyřleté normální (které navíc není tento rok otevřeno). Osmileté také, bohužel právě pouze všeobecné vzdělání, proto bych potřebovala osmileté/čtyřleté dvojjazyčné. :zed: Tak tedy nevím, jestli mám nějaké možnosti s dostáním se na šestileté.

• Nahlásit
  • Citovat