Sex po vyndání stehů cerkláže

7
27.4.21 15:51

.

Ahoj, jsem 36tt a měla jsem do posud cerkláž děložního hrdla. Zapomněla jsem se zeptat lékaře jak je to se sexem po vyndani stehu. Mate prosím některá zkusenost?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20166
27.4.21 16:39

Dítě není donošený, potřebuje ještě minimálně dva týdny, takže žádný sex a klidový režim…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14825
27.4.21 17:16

Pokud chceš rychle porodit, tak dejte sex. Já teda nevím, proč nepoužiješ starý dobrý selský rozum. Máš tak velké problémy s donošením dítěte, že máš cerkláž. Počítám, že po tu dobu byl sex zakázaný. A ty chceš teď, když už jsi skoro u cíle, riskovat porod nedonošence? Doktor tě sám od sebe neupozorňoval, protože ho ani nenapadlo, že bys nedodržela absenci sexu i nadále. Vždyť je to úplně logické.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7
27.4.21 17:19

@nozu nebuďte hned taková, zeptala jsem se jestli nemá někdo zkušenost, nerikala jsem ze za každou cenu chci sex…pouze jsem se zeptala

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14825
27.4.21 17:23

Omlouvám se, jestli jsem byla ostřejší. Sama jsem si u prvního dítěte prošla problémy s otvíráním atd. Ležela jsem v nemocnici na kapačkách a dítě jsme přemlouvali, aby vydrzelo. Jen mě neskutečně udivilo, že to někoho vůbec napadne. Tohle je přece tak jednoznačné, že je sex nevhodný, pokud nechceš rychle porodit…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
496
28.4.21 23:38
@Anonymit píše:
@nozu nebuďte hned taková, zeptala jsem se jestli nemá někdo zkušenost, nerikala jsem ze za každou cenu chci sex…pouze jsem se zeptala

Tohle není dobrej dotaz na zkušenost cizích lidi. To ti sem napíše 5, kterým to vyšlo a báječně si užily a ty můžeš být ta 6, co má průser. Tohle není heureka nebo alza a zkušenost s produktem.
Pokud ses zapomněla lékaře zeptat, tak mu jednoduše zavolej hned, jak to bude možné a nevypisuj na emimino.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7
29.4.21 06:42