Shání někdo zkušeného jezdce - Praha a okolí

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
eTeryna
Stálice 70 příspěvků 10.11.14 20:19
Shání někdo zkušeného jezdce - Praha a okolí

Dobrý den.. né, že bych byla bezradná, ale koně jsou má životní láska. V červnu letošního roku jsem přes veškerou snahu musela dobrovolně opustit práci, kterou jsem měla ráda - jezdila jsem koník ve stáji Trojan na Praze 4, kde mi místo výplaty byl k dizpozici celý rok jeden koník - nádherný fríský hřebec, ale to není důležité.

Jde mi o to, zda je tu nějaký člověk co shání na svého koně/k svým koním někoho, kdo má zkušenosti z branže a nejde mu jen o to si povozit zadek. Nehledám pronájem, jsem letos maturující student, tudíž si nemohu dovolit platit měsíčně 2 000,–. Hledám spíše nějakého soukromníka, kdo hledá na zhruba 1×/2× v týdnu člověka co se bude věnovat jeho koni/koním ze všech směrů.

Jsem zvyklá na podstatně volnou ruku, ale podřídím se pravidlům - bez problému.

Mezi mé zkušenosti, které mohu zdůraznit je asi skoro roční spolupráce s filmovou stáji stáj Trojan, kde jsem vedla 1× týdně jezdecký klub pro děti od 6ti do 16ti let + jsem měla k dizpozici k přiježdění a péči onoho fríského hřebce a španělské hřebce. Před touto stájí jsem půl roku pomáhala s jezdeckým klubem (né tak doslova, do „klubu“ chodily dvě postižené holčičky) ve stáji v přední kopanině u Vlasty Kadlecové.

Více informací asi až pro někoho, koho budu zajímat. Jinak hledám někoho s koníkem v lokalitě Praha 4,11,12,15 a 22 (nebo jejich okolí za Prahou - přístupné MHD do 1 pásma).

Přidávám fotky

Reakce:
miisenka
Extra třída :D 14314 příspěvků 10.11.14 20:50

@eTeryna
Skus si to hodit na ifauna.cz
Vela stastia

nelaa
Kecalka 469 příspěvků 10.11.14 20:54

A také na bazos.cz je dost poptávek. :kytka:

eTeryna
Stálice 70 příspěvků 10.11.14 21:45