Šikana na pracovišti... Mám odejít?

26.4.21 16:55

šikana na pracovišti ..odejít ci ne

Ahoj všem :) musím se už někomu svěřit..a třeba někdo má podobnou zkušenost a poradí mi co s tím..:) pracuji jako kuchařka v hotelu. Kolegové jsou moc fajn ale co mě trápí je šéf..neustále na mě křičí a snáší kritiku za všechny co tam pracuji na mě.. kdyby to byly moje chyby tak to beru..den co den..každý den je něco jiného. Chvíli jsem to pouštěla jedním uchem tam a druhým ven..ale už to nejde..ten tlak je šíleně veliký. Domu chodím zbitá jak pes.. nehledě na to že tam lítám jak blázen a vařím i za ostatní co nestíhají.. nedělám nic zle ba naopak..všechno je tip ťop a já to vím..dost se to ve mě bije..odejít..neodejit..už to tak jde půl roku a je to jen horší :(
Omlouvám se za slohovku jo více to zkrátit nešlo :)

• Nahlásit

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Reakce:

Velikost písma:
722
26.4.21 16:58

Muzes uvest konkretni priklady?

• Nahlásit
20677
26.4.21 17:00

A když mas vše tip top proč teda řve? Mmch na mě by šéf zvednut hlas jen jednou

• Nahlásit
1778
26.4.21 17:01

Odešla bych, zdraví máš jen jedno, začni se rozhlížet po jiné práci.. :kytka:
Zkusila ses šéfovi asertivně postavit? Co ostatní kolegové na to, když je očividné, že to není tvoje vina? :think:

• Nahlásit
26.4.21 17:25
@Zwetta píše:
Odešla bych, zdraví máš jen jedno, začni se rozhlížet po jiné práci.. :kytka:
Zkusila ses šéfovi asertivně postavit? Co ostatní kolegové na to, když je očividné, že to není tvoje vina? :think:

Zastávají se..ale je to marné :/

• Nahlásit
31288
26.4.21 17:34
@Mischellwel píše: