Silový trénink - začátečnice

3169
20.5.16 16:36

Silový trénink - začátečnice

Dnes jsem se konečně rozhodla začít něco se sebou dělat. Mám v plánu začít posilovat, jsem v tom skutečně začátečnice.
Nenajde se nás tady pár, co bychom se vzájemně podporovaly, předávaly informace… no prostě sdílely spolu trnitou cestu za dobrou formou?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1109
20.5.16 16:46

Ahoj, taky se mi velmi líbí silové tréninky. Doporučuji tento web: http://www.vseokulturistice.cz/…y-trenink_95
Když si to dobře pročteš, tak budeš schopna si sestavit plány i na doma, ale samozřejmě je lepší posilka nebo workoutové hřiště. Nějaké pomůcky jsou potřeba.
No, zatím potřebuju něco malinko shodit, tak asi 6 kilo, takže začnu jógou na protažení, pak přidám kardio a až po nějaké době silové tréninky. :nevim: Pak uvidím u čeho zůstanu.
Pokud chceš i motivaci mimo weby, jsou různé časopisy, třeba Muscle and Fitness. Dobré je samozřejmě znát svalstvo, pak jestli se svaly zkracují, nebo ochabují a dávat si na to pozor. :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
20.5.16 16:49

@Walburga díky, něco už mám prostudováno, po večer pročítám :)
Chtěla bych mít pár podobně smýšlejících a cvičících virtuálních kolegyň k pokecu, abych měla motivaci, asi teda pak do uzavřené skupiny.
Na jógu někam chodíš, nebo si cvičíš sama podle něčeho?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1109
20.5.16 17:14
@KatkaX píše:
@Walburga díky, něco už mám prostudováno, po večer pročítám :)
Chtěla bych mít pár podobně smýšlejících a cvičících virtuálních kolegyň k pokecu, abych měla motivaci, asi teda pak do uzavřené skupiny.
Na jógu někam chodíš, nebo si cvičíš sama podle něčeho?

Cvičím podle videí na youtube, ale není to ono, sice je to česky, ale je tam výrazný časový rozdíl mezi cvičením na pravou a levou stranu těla (hlavně v začátečnickém cvičení), slečna to nemá tolik vychytané, ale má pěkné sestavy. Jmenuje se to Still on the way.
Taky by mi motivace v kolektivu by bodla, jinak jsou i motivační videa, třeba od Kristýny Luňáčkové. Ta je perfektní :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
20.5.16 18:16

Ahoj holky, pokud dovolíte, ráda vám tu předám pár rad jako odborník.
Pokud to myslíte vážně, vemte si na začátek trenéra, který vám udělá diagnostiku - zjistí, které svaly máte posilovat a které naopak protahovat. Není totiž pravda, že je třeba posilovat všechno. Takhle od stolu vám rovnou řeknu, že je nesmysl posilovat bedra a trapéz. V posilování začínejte od středu a pak jděte k periferiím. Před tréningem protáhněte svaly, které mají tendenci ke zkrácení (nejlépe podle diagnostiky, nebo aspoň podle seznamu na netu). Břicho posilujte hlavně spodní a šikmé (kašlete na sedy/lehy) a až nakonec tréningu. Břicho používáte při každém cviku a posilováním se hodně unaví, takže až nakonec. Naučte se i v normálním životě všechno zvedat ze země dřepem.
Pokud byste chtěly něco konkrétního, ráda poradí zdarma tady. Zdeňka - osobní trenér

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
21.5.16 06:00

@Zdend děkuji za příspěvek. Trenér by byl fajn, ale bohužel je teď ještě dobrých pár týdnů mimo mé časové možnosti. Navíc si osobně myslím, že to není o tom vlítnout do prvního fitka a zeptat se nabušeného maníka, co tam stojí za barem a má to tak trochu „pod palcem“. To chce opravdu někoho, kdo tomu rozumí (pro tu prvotní diagnostiku) a musela bych trošku kouknout po okolí, kdo se tím zabývá a má nějaké rozumné reference.
Zatím mně teda bohužel nezbývá nic jiného, než tak nějak polehoučku si začít sama, poslouchat své tělo a pak se uvidí.
S tím zvedáním ze země dřepem - to je teda pro mě dost kámen úrazu. Myslím si, že nemám vůbec zpevněný core, takže si samozřejmě ulevuji předklonem a záda trpí. Díky za připomenutí. To jsou takové ty věci, které člověk ví, ale nedělá :?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
21.5.16 06:20

Jo a ještě jedna motivační! z knihy Co vám výživoví poradci neříkají (protože to sami nevědí.
Mimochodem - knihu doporučuji, na ulozto je dvacetistránková ukázka, já jsem si ji na základě té ukázky objednala a fakt to stojí za to!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
21.5.16 07:48

Určitě to chce někoho, kdo má znalosti anatomie a jede na zdravé cvičení, ne bušit jen bicepsy. Ty se můžou samozřejmě jako vedlejší cvičení dělat taky ;-)
S tím grafem souhlasím. Důvod je jednoduchý. Tuk spalují jen svaly. Žádné tukožroutské polévky a drahé tablety. Pokud na pásu běhá hodiny člověk, který má vysoké procento tuku a skoro žádné svaly, tak toho nespálí tolik, jako nasvalený člověk.
Na úpravu stravy pozor, často se při ní hubnou právě svaly a ne tuk.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3711
21.5.16 07:59

@KatkaX
Je fajn, že víš, že silový trénink je lepší než hromada kardia. Nicméně doporučuju si najít někoho, kdo ti na začátku pomůže a ví co dělá. Protože než dělat to špatně je lepší to nedělat vůbec.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
26240
21.5.16 08:07

@Zdend tak ze zkušenosti z letních ulic bych řekla, že právě pažní tricepsy jsou dosti opomíjené, takže souhlas - necvičit jen na bicepsy ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
21.5.16 08:17
@Malaga píše:
@Zdend tak ze zkušenosti z letních ulic bych řekla, že právě pažní tricepsy jsou dosti opomíjené, takže souhlas - necvičit jen na bicepsy ;)

Pravda! Doufám, že budu moci ještě bez nějakého blbého pocitu někdy zvednout ruku a zamávat :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
21.5.16 08:19

Jo a založila jsem uzavřenou skupinu zde: https://www.emimino.cz/…ovy-trenink/
takže pokud by někdo měl zájem, budu ráda.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
21.5.16 08:24
@KatkaX píše:
Pravda! Doufám, že budu moci ještě bez nějakého blbého pocitu někdy zvednout ruku a zamávat :mrgreen:

To jsou tricepsy.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3169
21.5.16 08:27
@Zdend píše:
To jsou tricepsy.

Malaga píše, že tricepsy jsou opomíjené, já na to reaguji.
Holky, já jsem sice psala, že jsem začátečnice, ale nikde jsem nepsala, že nemám ani páru o anatomii, o cvičení, nemám kolem sebe nikoho, kdo by mně tak nějak základně mohl poradit… Já oceňuji snahu o pomoc, ale tak nějak tady vidím, že tu jsem za debílka a to fakt nejsem. Jako nejsem žádný fitness guru, ale co je triceps to vím.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
21.5.16 09:48

Pardon, přehlédla jsem jeden přízpěvek a myslela, že jsmesstále u bicepsů a ty při mávání neplápolají. Proto jsem psala, že jsou to tricepsy. Mějte se Z

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama