Sirotčí důchod při PP a kombinovaném studiu

Anonymní
4.5.21 00:34

Sirotčí důchod při PP a kombinovaném studiu

Dobrý den, potřebuji pomoc…Je mi 23 let a beru sirotčí důchod poněvadž studuji na VOŠ ve 3. ročníku. Od září chci nastoupit do pracovního poměru, ale zároveň chci jít na kombinované studium dodělat si bakaláře. Tudíž mi nárok na sirotčí zaniká. Můj dotaz zní, zda si můžu ponechat sirotčí když si podám někam přihlášku na prezenční studium, jen abych měla potvrzení o studiu. Já osobně sirotčí nepotřebuji, ale moje mamka by tím ztratila nárok na vdovský..Takže bych měla PP, kombinované studium a potvrzení o prezenčním studiu..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6859
4.5.21 00:44

A na to prezenční studium budeš chodit? Nebo jak chceš plnit povinnosti, které z denního studia vyplývají?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
106
4.5.21 01:24

Potvrzení o prezenčním studiu budeš mít maximálně na semestr/půlrok. Potom tě ze školy vyhodí když tam chodit nebudeš. Takže tím vyřešíš jenom 5 měsíců a pak už bez důchodu :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7981
4.5.21 05:20
@Anonymní píše:
Dobrý den, potřebuji pomoc…Je mi 23 let a beru sirotčí důchod poněvadž studuji na VOŠ ve 3. ročníku. Od září chci nastoupit do pracovního poměru, ale zároveň chci jít na kombinované studium dodělat si bakaláře. Tudíž mi nárok na sirotčí zaniká. Můj dotaz zní, zda si můžu ponechat sirotčí když si podám někam přihlášku na prezenční studium, jen abych měla potvrzení o studiu. Já osobně sirotčí nepotřebuji, ale moje mamka by tím ztratila nárok na vdovský..Takže bych měla PP, kombinované studium a potvrzení o prezenčním studiu..

Ty jsi hlava, ale vyřeší se tím jen půl rok. Pak tě vyrazí a jsi tam kde předtím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
63691
4.5.21 06:06

Ne, nemůžeš. To by pak mohl udělat každý.. Musíš studovat, ne, že se jen prihlasis

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
94
4.5.21 06:10