Sirotčí důchod,obnovení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
lucisekgabi
Nováček 3 příspěvky 10.04.19 11:27
Sirotčí důchod,obnovení

Dobrý den, je mi 20 let, dodělavam si maturitu tento rok.
Jelikož jsem ten rok nebyla student, tak mi vzali sirotčí důchod(umřel mi otec)
tento rok se hlásím na dalkovou VŠ, tak jsem se chtela zeptat, zda nevite, jestli mam narok na obnovení důchodu při dalkovem studiu, dekuji moc

Reakce:
debra.morgan
Echt Kelišová 8140 příspěvků 10.04.19 11:29

při dalkovem studiu nejsi student, takže ne.

lucisekgabi
Nováček 3 příspěvky 10.04.19 11:30

moje kamaradka prave dostava duchod a to ma dalkovou, tak se obracim tady

debra.morgan
Echt Kelišová 8140 příspěvků 10.04.19 11:33

tak co kdyby ses obratila na urad kde se sirotcak vyplaci? to by i davalo smysl..... ja ti jen pisu, ze pri dalkovem studi stale student nejsi, takze z toho hlediska ti to moc nepomuze…

Jana206
Nadpozemská drbna 27336 příspěvků 10.04.19 11:36

Ne,nedostanes.
Na sirotci duchod by byl narok,kdybys byla oficialne studentkou denního studia a mela individuální plán. Je potreba zachovat status studenta denního studia. Není kamarádka ten případ?

Lendeš
Kelišová 6271 příspěvků 10.04.19 11:38

Při dálkové, distanční, večerní nebo kombinované formě studia náleží výplata sirotčího důchodu pouze v případě, že poživatel důchodu nevykonává výdělečnou činnost v rozsahu zakládajícím účast na pojištění.

Mysticlipstick
Kecalka 227 příspěvků 10.04.19 11:40

https://www.cssz.cz/…prokazat.htm