Šití na stroji - sháním rady a nápady od zkušenějších

Fotoalbum tématu (4) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Ráchelia
Zasloužilá kecalka 971 příspěvků 29.10.14 16:10
Šití na stroji - sháním rady a nápady od zkušenějších

Ahoj holky, z dlouhé chvíle na mateřské a taky pro „zrelaxování“, když dítě spí, jsem začala šít. Jsem úplný začátečník, něco málo jsem nastudovala z netu, taky jsem úspěšně vybrala šicí stroj, ušila několik moc hezkých čepiček a šátečků, ale tak nějak mě nenapadá, co dál. Nechci se pouštět do velkých věcí, když jsou v dnešní době tak levné a navíc si ještě tolik nevěřím ;) spíš něco pro děti, pro radost, výzdobu, ale i nějaké drobnosti, co se dají nosit…Budu moc ráda za Vaše tipy, střihy a nápady…
Mám kluka 2leťáka a druhého ještě v břichu, kdyby Vás něco pro ně napadlo ;)
Taky mě zajímá z jakých látek nejčastěji šijete a kde je kupujete.
Popř. předám tipy co jsem ušila, čepice s šátkem (úplet+fleese), zavinovačku z fleesu, dečku a polštářek do kočárku..

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Lucka_ova
Kecalka 465 příspěvků 29.10.14 16:17

Ahoj, já jsem na tom podobně, šicí stroj jsem dostala loni na Vánoce :-) Mám dva kluky, tak většinou šiju pro ně - různé fleecové tepláky, starší syn miluje Mickey Mouse, tak čepici s oušky, zkoušela jsem i softshellové kalhoty, v létě jsem jim ušila z bavlněného úpletu tílka. Ted tu mám připravené a nastříhané maňásky :-) Sem tam si šiju i něco pro sebe - letní sukni, jednoduché šaty a hlavně spoustu věcí do domácnosti - prostírání, závěsy, chňapku apod. Už se těším na Vánoce, to se vyřádím :-)

Ráchelia
Zasloužilá kecalka 971 příspěvků 29.10.14 16:27