Skákání přes švihadlo - hubnutí 400 přeskoků

25.1.20 11:52

Skakani pres svihadlo hubnuti 400 preskoku

Ahoj maminky zacala jsem hubnout mam 56 kg a merim 155cm rozhodla jsem se hubnout ale posilko me moc nejde tak ted jsem skakala pres svihadlo 400 preskoku a chtela bych se zeptat ma to nejake ucinky kdyz bych skakala 2× denne tech 400-500 preskoku? Dekuji za odpoveď

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7728
25.1.20 11:59

No tak hlavně to je takovej jednostranej pohyb a na kolena asi nic moc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Černá vdova
25.1.20 12:15

Já bych to nedělala. Před mnoha lety jsem trénovala na taneční maraton. V pondělí jsem jen tak uběhla 6 km, v úterý 1000 skoků přes švihadlo (celá školka po 100 opakování), ve středu tanec, ve čtvrtek tanec, v pátek běh 6 km, v sobotu tanec a ve neděli jsem se proběhla ke kamarádce (cca 3 km), začalo mě píchat v kotníku (nepodvrtla jsem si ho), k ní už jsem se dobelhala a výsledek: podvrtnutí, rehabilitace ultrazvukem a kotník mě přestal bolet až při dovolené ve Slovenském ráji na žebřících, to bylo tak po třech měsících.
Takže bych byla opatrná. :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
30452
25.1.20 12:22

@NellinkaNella
Kdysi jsem tak úspěšně zhubla, ale skákala jsem snožmo tak 1200 skoků a doplnila cviky na břicho a zadek. A taky jezdila na kole.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2907
25.1.20 12:25

@NellinkaNella Ze zacatku bych dala mene a pak pridavala, nebrala bych to na preskoky, ale na minuty, ja s prestavkama skakala cca 15min s vyslo to na nejakych 1200 preskoku, ale to az se zajedes, zacinala bych po minutach a pridavala…efekt to mit urcite bude, ale urcite to chce zapojit i posilovani jednotlivych partii, na youtube je milion videi s presnym navodem, jak dychat apod…K tomu skakani…Je strasne dulezite, aby jsi pres to svihadlo umela skakat, jinak si opravdu odrovnas kolena, ale to by muselo byt dlouhodobe, pri spravnem preskoku by jsi mela povyskocit tak akorat, aby Ti pod nohama posvistelo to svihadlo, hodne lidi skace vysoko, pak udelaji malo preskoku, boli je nohy a jsou odrovnany po par skocich…Kdyz budes mit ruce ve spravne urovni a nebudes s nimi jakoby tocit, tak je v tenzi cele telo a to je spravne, pri spravnem pouziti by jsi mela otacet jen zapestim a ruce by jsi mela mit na miste…Urcite se da taky najit video se spravnym postupem…Drzim pesti, sama mam 157cm a pri 56kg neni hubnuti nic jednoducheho… :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30452
25.1.20 12:36
@Kobrakai píše:
@NellinkaNella Ze zacatku bych dala mene a pak pridavala, nebrala bych to na preskoky, ale na minuty, ja s prestavkama skakala cca 15min s vyslo to na nejakych 1200 preskoku, ale to az se zajedes, zacinala bych po minutach a pridavala…efekt to mit urcite bude, ale urcite to chce zapojit i posilovani jednotlivych partii, na youtube je milion videi s presnym navodem, jak dychat apod…K tomu skakani…Je strasne dulezite, aby jsi pres to svihadlo umela skakat, jinak si opravdu odrovnas kolena, ale to by muselo byt dlouhodobe, pri spravnem preskoku by jsi mela povyskocit tak akorat, aby Ti pod nohama posvistelo to svihadlo, hodne lidi skace vysoko, pak udelaji malo preskoku, boli je nohy a jsou odrovnany po par skocich…Kdyz budes mit ruce ve spravne urovni a nebudes s nimi jakoby tocit, tak je v tenzi cele telo a to je spravne, pri spravnem pouziti by jsi mela otacet jen zapestim a ruce by jsi mela mit na miste…Urcite se da taky najit video se spravnym postupem…Drzim pesti, sama mam 157cm a pri 56kg neni hubnuti nic jednoducheho… :hug:

Asi jako skákal Rocky, ne? Minimum pohybu rukou, skočit jen pár cm.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2907
25.1.20 13:07

@Russet Ano, pokud to takto clovek dodrzi, tak je v tenzi cele telo, to znamena, ze neposiluji jen nohy, ale i zadek, ruce, ramena, zada a zaroven si clovek neodrovna kotniky a kolena…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat