Škola, práce a volný čas - nezvládám to

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
30.10.21 11:01

Škola x práce x volný čas - nezvládám to

Dobrý den, žiju svůj život od desíti k pěti. Bude mi 21 let, studuju vysokou, chodím na poloviční úvazek, máme s přítelem byt a tak mi přibývají další povinnosti. Den co den jsem negativní, naštvaná a nic mě nebaví. Byli jsme teď tři týdny na dovolené, a já se cítila skvěle, ale stačilo přijet a vědět, co vše mě znovu čeká, a opět mám chuť se zabořit do polštáře a bečet. Jsem přecitlivělá, já vím, ale den co den chodit do školy, z ni do práce, a domu se chodit převážně vyspat, už mám toho vážně dost. Premyslela jsem nad tím, že bych školu zkusila z prezenčního na kombinované studium. Jenomže si nejsem pořád jistá zdali bych měla motivaci ji dokončit. Škola mě vyčerpává a fakt ji nemám rada, ale vysoká je můj takový záchytný bod a sen, a jsem ve druhem ročníku, což už mě nutí to dotáhnout do konce.

Práce mě víceméně baví, i když je to kancelář, což z toho děla stereotyp. Mým snem bylo alespoň jedno leto jet pracovat jako animátorka, což vlastně nevím, zda mi vyjde, když zde mám přítele, práci a školu (i když ta v létě stejně není).

Nevím, proč to píšu, nevím co po vás chci. Chtěla jsem se asi jen vypsat ze svých pocitů, protože v úterý jdu po třech týdnech do školy a do práce, a už teď jsem psychicky složená. Vím, že umím být silná, a že to zvládnu, ale nevím zda mi to za ty neustálý slzy stojí. Blbě spím, blbě jim, s přítelem jsem věčně na kordy.

Díky za vyslechnutí, díky že jste si to přečetli, a díky, pokud mi tu necháte jakýkoli komentář. Vypsat se mi pomohlo.

Ps. Omlouvám se za anonym. A omlouvám se, pokud je diskuze v blbé kategorii - nevěděla jsem, kam to zařadit.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10853
30.10.21 11:05