Skolióza a úrazové pojištění

13
20.6.13 22:44

Skolióza a úrazové pojištění

Zdravím všechny.
Mám takový problém. Na podzim jsem zvedal 10 Kg soli ale nějak jsem se špatně otočil a v zádech mě docela křuplo. Ze začátku to bolelo, ale myslel jsem si, že to přejde. Další den jsem se nemohl narovnat ani já, natož něco vykonávat. Zašel jsem tedy ke svému lékaři, ten mi dal 20 x injekce dolminy, úleva tak na 1 hodinku, poté velká bolest bederní části zad a nohou. Napsal mi tedy alespoň tramal tabletky na bolest. Po dalším měsící mě tedy poslal na neurologii, kde jsem další měsíc čekal, něž mě vzali. Neurolog mi zjistil silnou skoliozu a říkal, že toto bude opravdu na hodně dlouho, že je to hodně a začal jsem chodit na rehabilitace. Otázka zní, zda mám nárok na plnění z úrazového pojištění, nikdy jsem skoliozu ani problémy s páteři v minulosti neměl a ani to nemá nikdo z naší rodiny. Teď je to 4 měsíce co jsem na neschopence a návrat do zaměstnání je v nedohlednu. Je mi 19 let. Moc děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
77305
20.6.13 22:46

Podívej se do pojistných podmínek, ale většinou to mají ve vyjímkách… takže bych s nějakým plněním nepočítala.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Mi24
20.6.13 22:48

Budeš muset to doložit x papíry že při založení pojištění jsi skoliozu neměl a že se nevyskytuje ani v rodině jinak ty nedají nic…zkušenosti sice nemám, ale oni když musí tak hledají sebemenší mezerku aby člověkovi nic nemuseli dát..

• Citovat
  • Nahlásit
4779
20.6.13 23:00

@bubák18 no nevím nevím, ale skolioza páteře nevznikne jen tak ze dne na den tím, že zvedneš něco těžkýho a ono tam křupne. Skolioza vzniká docela dlouho, takže si myslím, že jsi ji měl a nevěděl o tom. Na skoliozu podle mě žádná pojistka platit nebude.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25143
20.6.13 23:45