Školkovné - kdo počítá částku ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Ajamateridouska
Zasloužilá kecalka 912 příspěvků 21.01.19 16:38
Školkovné - kdo počítá částku ?

Prosím o názor pouze účetní nebo daňové poradkyně. Sama jsem účetní s dlouholetou praxí. Dnes jsem však měla střet zájmů v soukromé školce mého vlastního dítěte. S vystavením potvrzení - formulářem o školkovném neměli problém, avšak bylo mi sděleno, že si částku mám dopočítat sama. S paní učitelkou jsem se vcelku dlouho na toto téma přela, stejný názor měla i jejich účetní - mám si to vypočítat sama :mrgreen: … S touto situací jsem se za celou dobu školkovného u svých klientů nesetkala a rozhodně si nemyslím, že tento způsob je správný. Trvám na tom, že částku má vypočíst a doplnit školka. Samozřejmě jsem se dozvěděla, že nikdo z rodičů s tím problém neměl, pouze já :zed:. Moje argumenty, že za správnost uvedené částky v potvrzení by ručili a že by si tam mohl každý napsat, co by se mu zrovna hodilo, je moc neoslovily. Mám pocit, že svět se zbláznil. Snažila jsem se někde dohledat, že potvrzení včetně částky vystavuje pouze školka ( nikoliv já část za ně ), ale je to asi tak nad slunce jasná věc, že to není potřeba nikde uvádět :mrgreen:
Prosím o názor pouze znalé kolegyně. Možná pro ně i pro pobavení :D

Reakce:
Reflex
Závislačka 2849 příspěvků 21.01.19 16:45

Já tedy nejsem účetní, ale jak to myslíš, oni ti vystaví bianko potvrzení o tom, kolik jsi zaplatila za školku a ty si doplníš částku sama? To je snad trestné, ne? 8o To pak zaplatíš 5000 a dopíšeš si tam 12000 a v případě, že na to někdo přijde, tak budou stíhat je, ne?

Ajamateridouska
Zasloužilá kecalka 912 příspěvků 21.01.19 16:53