Skončil mi pracovní poměr na dobu určitou nebo stále trvá?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.01.17 11:58
skončil mi pracovní poměr na dobu určitou nebo stále trvá?

Po pedáku jsem nastoupila jako učitelka na jednu ZŠ - pouze jako zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené jedné učitelky. Trochu se to protáhlo, protože ona otěhotněla znovu a já tam strávila 4 roky, pak jsem sama nastoupila na mateřskou.
Teď jsem aktuálně na rodičovské dovolené.
Co mi ale dělá starost - ta paní, místo které jsem byla zaměstnána, se do práce nevrátila, rodičák jí skončil k 31.12.2016, ona ale už několik měsíců před tím nastoupila jako učitelka na jinou ZŠ v jiném městě.
Byla jsem se dvakrát ptát ve škole u pana ředitele, jak to tedy bude, že mám o to místo zájem. Poprvé mě odpálkoval s tím, že mám počkat, že určitě bude vyhlášeno výběrové řízení a že se můžu přihlásit. Po druhé mě odpálkoval s tím, že jsem se trefila do blbé doby, že teď řeší úplně něco jiného a má jiné důležitější starosti než mou osobu a bla bla bla…
Takže čekám a stále sleduji, zda vyhlásí to výběrko.
Co mi přijde divné - že ta kolegyně, která nastupovala jako zástup místo mě (doufám, že je to srozumitelné - já byla přijata jako zástup za paní XX, a jako zástup za mě, když já šla na mateřskou, byla zase přijata další paní YY) prý někde dost hlasitě vykládala, že vzhledem k tomu, co se stalo, že paní XX se do práce nevrátila… tak ona prý je dál zaměstnaná a pracovní poměr se jí změnil ze zástupu za mě - nyní je již na neurčito. Prostě tím, že to zaměstnavatel neřešil, nevyhlásil výběrko, nepodepsal s někým jiným novou smlouvu… tak tím, že ona tu práci nyní aktuálně vykonává, tak to uvolněné pracovní místo přechází automaticky na ní.