Skončit v práci nebo ne?

Anonymní
22.1.20 16:41

Skoncit v praci nebo ne?

Hezky den, asi potrebuji znat nestranny nazor, mozna nekoho s podobnou zkusenosti. Nedavno jsem zacala s brigadou (jsem jeste studentka) - lektorka zajmovych krouzku. Je to casove narocne a praci si beru i domu, docela dlouho dojizdim, plat cca 7000 mesicne. Ne ze bych tam chodila s odporem, ale nadsena taky nejsem, do toho skola a vstavani brzo rano. Navic to je daleko od oboru, ktery studuji. Neustale premyslim nad tim, ze skoncim, ale pak si predstavim, ze bych si musela shanet neco jineho a je mi na nic. Taky jsem jeste nikdy nedavala vypoved, je mi to blbe (po tak kratke dobe) a bojim se reakce nadrizeneho. Smlouvu mam totiz jen do prazdnim. Plus by bezela vypovedni lhuta dva mesice, jak bych se pak k nadrizenemu chovala? Na druhou stranu, kdyz si predstavim, ze bych uz za dva mesice mela pokoj, tak mi to dela radost.
Co byste mi poradili? Zatnout zuby a vydrzet nebo skoncit? Jake jsou vase zkusenosti s podanim vypovedi? Moc dekuji.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

254
22.1.20 17:00

Ahoj, to máš klasickou smlouvu tedy, ne nějakou brigádu, DPČ nebo podobně, je to tak? Jen ať se správně zorientuji. :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3023
22.1.20 17:11
@Anonymní píše: