Slabá menstruace po nouzové antikoncepci

Anonymní
1.12.20 12:00

Slabá menstruace po nouzové antikoncepci

Ahoj holky, mám na vás dotaz. Použila jsem nouzovou antikoncepci, jelikož jsme si s partnerem dali tzv. druhé kolo nechráněneho sexu. Menstruace mi přišla o 2 dny dříve, což je u mě normální, ale je už třetí den velmi slabá. Nevíte jestli je to v pořádku?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
1.12.20 12:12

Nouzová antikoncepce dost rozhodí cyklus, takže normální po jejím užití je snad skoro " vše " po menstruaci bych si udělala pro jistotu test na případné těhotenství..
Já osobně mám zkušenosti s Postinorem a krom bolesti břicha než jsem to dostala, jsem asi jedna z mála která neměla žádné vedlejší účinky, menstruaci na den, a žádné jiné potíže, je to individuální

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat