Slabé krvácení po ukončení pauzy v braní antikoncepce

5
26.8.20 19:25

Slabé krvácení po ukončení pauzy

Dobrý den, mám dotaz už delší dobu beru antikoncepci yangee, měla jsem teď tři platicka za sebou bez pauzy, dělám to tak normálně, ale začala jsem krvácet v průběhu platicka a tak jsem udělala pauzu měla jsem normálně menstruaci a po pauze začala znovu nové platicko. Celý den jsem nekravcela a pak až v půlce dne slabé růžové krvácení, i přesto že už mi to skončilo to teď začalo jakoby znovu ale slabě. Nevíte co to může znamenat? Může se stát že teď budu ještě chvíli krvácet a pak se to zastaví? Nebo se to teď znovu rozjede? Má s tím někdo zkušenost? předem moc děkuji za odpovědi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7109
26.8.20 23:17

To ti nikdo neřekne, jestli se ti rozjede krvácení, jestli budeš špinit nebo jestli už bude klid. To se prostě nedá vyvěštit. Zkus vydržet, po 21 prášcích si dej pauzu a kdyby to krvácení zlobilo pořád, tak to asi bude chtít změnu HA.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama