Slabost v nohách po očkování a viróze

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
lisatka
Kecalka 270 příspěvků 27.07.19 11:41
Slabost v nohach po ockovani a viroze

Ahoj, doufam, ze mi nekdo bude schopen poradit. Syn byl na ockovani v tetanu, cerneho kasle a zaskrtu v peti letech. Vse probehlo ok, ale po dvou dnech dostal slabou herparginu. Za nekolik dni mu bylo zase dobre, ale dva dni ho bolelo za krkem (poprve v zivote) pak ho bolest presla, ale zacal kulhat, zvlaste doma a pote, co se zvedne. Venku na hristi ho to vzdy prejde a vyvadi jak zdravy kluk. U doktorky byl petkrat a vsechny jeji neurologicke testy dopadly vzdy dobre, citlivost v poradku, skalal po jedne noze…z jejiho pohledu je to zdravy kluk ale muze mit zanet kycelniho kloubu, takze nasadila nurofen na 3 az pet dni, protoze jsem ji ukazala videa jak se mu doma podlamuji nohy. Ted uz je to lepsi, ale syn zacina menit nazory co ho trapi. Prevcirem tvrdil, ze leva noha a leva ruka. Vcera chvili, ze jen ruce. Nekolikrat si behem tohoto tydne stezoval na brneni nohou a ruky. Doktorka rekla, ze tady mam doporuceni do nemocnice a kdyz budu chtit, tak ho tam mam vzit, a za tyden jdeme na testy krev, moc, stolice. Dnes rano ho pry zase boli za krkem a pry ma slabe nohy. Co s nim? Zapomenout na to vsechno a v pondeli ho dat na primestky tabor? Doktorka totiz ma podezdreni, ze to na me hraje, protoze jeho tata s nami travi jen ctrnact dni v mesici a ted je pryc. Diky za vase podmety a zkusenosti :-)

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama