Reklama

Snášíte dotyky v podbřišku v místě vaječníků?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.01.18 13:39
Snášíte dotyky v podbřišku v místě vaječníků?

Zajímalo by mě, jestli to máte taky jako já, nebo jestli jsem nějaká „divná“. Nesnesu dotyk na podbřiško, třeba nějaký lochnutí atd, bojím se, jestli se mnou není něco špatně, gynekologické vyšetření v pohodě, ale už jen když mi doktorka promačkává břicho, cítím opravdu velké bolesti. Je normální, že dotyky v místě vaječníků jsou nepříjemné? Máte to taky tak?

Reklama

Reakce:

krispyna
Kecalka 451 příspěvků 18.01.18 13:44

Vnitřní ultrazvuk ti dělají? Mě teda takhle bolí v podbřišku jen při nějakém zánětu, ovulaci, nebo před ms. Ale i tak je to spíš takové popíchnutí, někdy tahání.. Jako první mě napadla endometrioza, ale to samozřejmě nechci nijak strašit nejsem lékař, ale běhám teď po doktorech dost často a také to zmínili.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.01.18 13:45

@krispyna dělali, nic nenašli. Nevím co to je, ale opravdu dotyk na podbřicho nesnesu, hlavně v místech vaječníků.

malá_holka
Kelišová 5109 příspěvků 18.01.18 13:55
@Anonymní píše:
@krispyna dělali, nic nenašli. Nevím co to je, ale opravdu dotyk na podbřicho nesnesu, hlavně v místech vaječníků.

Buď v klidu, nejsi sama. Taky mi to vadí, mám prej pevný svaly a musí víc zatlačit mudr a není to teda nic příjemnýho :roll:

krispyna
Kecalka 451 příspěvků 18.01.18 13:55

Ta endometrioza bohužel nemusí být na ultrazvuku úplně vidět, i když nějaké změny na vaječnících by asi měli být. Jak dlouho to máš? Každý je jiný já mám třeba svou teplotu 37,2 už několik let a každý se diví..

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.01.18 13:57