Reklama

Snažení až za dlouho

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

karkuš
Kecalka 256 příspěvků 04.10.10 13:58
Snažení až za dlouho

Zvu všechny holky nesnažilky, se kterými už cloumají mateřské pudy, ale z nějakého důvodu ještě není správný čas na dítě. V deníčku katky such „snažení je stále hodně daleko“ se nás pár našlo a třeba se ještě další bázlivé smíračky přidají ;) Nejsem příznivec zamčených diskuzí, třeba tu budeme kafrat i několik let, tak bych ráda nechala diskuzi otevřenou ať mají i další nevybouřené budoucí snažilky možnost se přidat…

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

karkuš
Kecalka 256 příspěvků 04.10.10 14:06

A zrovna o sobě něco napíšu, ať víte, s kým máte tu čest 8-)
Je mi 24 let a studuju v Brně. Po Novém roce tu školu snad už doklepu (však už je taky načase) a začnu se poohlížet po nějakém zaměstnání (to abych dostala mateřskou a rodičák jaký chci - hahá, jsem teoreticky dobře připravená :mrgreen: ) Z Brna nepocházím, ale žiju tady už pár let a asi se tady někde poblíž i usadím. Snažení plánuju tak za 2-3 roky nejdřív, záleží, jak s přítelem vyřešíme bydlení…

evel
Kecalka 257 příspěvků 04.10.10 14:48

Ahojky a díky za založení diskuze, dobře že jsi se toho ujala :mrgreen: Tak tady, tedy něco o mě: Je mi 25 let. bydlím v Praze, Školu už mám naštěstí za sebou a v práci, která mě konečně baví a naplňuje jsem čtvrtým rokem. S přítelem jsme spolu sedům a půl roku, z toho sedm let spolu bydlíme a půl roku jsme zasnoubeni, ale svatbu plánujeme až na příští rok, nejspíš v září :srdce: bydlení jsme si pořídili a tak teď platíme, platíme a platíme :roll: proto jsme se domluvili, že na miminko by bylo ideální ještě chvilku počkat, nejlépe tak dva roky, kdy už budeme mít o hodně placení méně :think: to je tedy o mě :mavam:

_katka_such_
Kecalka 121 příspěvků 04.10.10 16:10

Ahojky holky :-)