Snažím se jíst zeleninu, ale večer mám hlad

629
1.1.21 21:29

Snažím se jíst zeleninu, ale večer mám hlad

Ahoj,

vloni jsem přibrala - home office, stres, šetření, takže rohlík a vlašák v poledne jako rychlé a levné jídlo - no je to znát.

Tak jsem po Vánocích začala líp jíst - celozrné pečivo, maso se zeleninou, večer třeba ryba se zeleninou, odpoledne teda zhřeším sladkým. A protože kvečeru mám už hlad, jím v pět, ale v sedm mám strašlivou chuť na sůadké anebo další hlad, takže si něco musím vzít. Někdy tvaroh, někdy sním leccos, co je v lednici.

Jak řešíte chuti na sladké, proč jsou? A co tvaroh večer? Může se?

díky

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7641
1.1.21 21:33

Mi pomáhá teplá zelenina, fazolky, řepa s tuňákem, mrkvový perkelt
jako přílohu vejce

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2091
1.1.21 21:35

Zelenina je hladová, narvu tam bílkoviny a mám klid, to mi funguje i na sladké.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
49144
1.1.21 21:36

A proč večeříš tak brzy? Tak si dej třeba ve čtyři větší svačinu a večeři v sedm nebo osm. Když si dáš večeři bez sacharidů, tak klidně dvě hodiny před spaním.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
629
1.1.21 21:41
@bublinek píše:
Mi pomáhá teplá zelenina, fazolky, řepa s tuňákem, mrkvový perkelt
jako přílohu vejce

Třeba dneska jsem si dala teplou s candátem a pak jsem se po sladkém mohla zbláznit. Tak jsem snedla v 7 tvaroh.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7641
1.1.21 21:42

Držela jsem očistu dle Mačingové a ta radila na hlad svačinu - bílý jogurt se skořicí a ořechy
to si dávám a je to sytá svačina

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
629
1.1.21 21:43
@bublinek píše:
Držela jsem očistu dle Mačingové a ta radila na hlad svačinu - bílý jogurt se skořicí a ořechy
to si dávám a je to sytá svačina

dobrý nápad

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7641
1.1.21 21:44
@darka15 píše:
Třeba dneska jsem si dala teplou s candátem a pak jsem se po sladkém mohla zbláznit. Tak jsem snedla v 7 tvaroh.

tvaroh čistý? to je bílkovina, to by mělo zasytit

nesladit cukrem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3893
1.1.21 22:00

Máš hlad, protože málo jíš. Máš chuť na cukr, protože jsi na něj zvyklá (chvíli trvá než odbouráš tu chuť a musíš se přemoci) a za druhé tvé tělo chce cukr, protože z jídla, které si dáváš není dostatečně nasyceno a potřebuje energii. Rozděl si jídla tak, abys jedla naposledy ty dvě hodiny před spaním, něco lehkého, ale najíst se. Dieta ve stylu poslední jídlo v 5, ale jdu spát v 10 večer je naprosto k prdu. Tělo jde spát hladové, což se podepíše i na kvalitě spánku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
485
1.1.21 22:15

@darka15 Chybí ti sacharidy - přílohy. Pak máš hlad. Můžeš navýšit i bílkoviny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33
1.1.21 22:39

Nemas v jedalnicku ziadne cukry. musis jest ovocie.
+ pit vela nesladenych tekutin.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
687
1.1.21 23:16

Kde máš rýži, brambory, luštěniny, celozrnné těstoviny? Proč nejíš na večeři sacharidy? Nepotřebuješ odpoledne sladké.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
61674
2.1.21 05:50

Když budeš jist správně, nebudeš mít hlad.. Tělo to dává najevo, že mu něco chybí, tedy sacharidy.. Zamer se na složení stravy. Veceret v 5 večer je nesmysl, pokud nejdeš v 7 spát

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6182
2.1.21 06:16

@darka15 chut na sladke? Nezrat sladky. Cim vic ho telo dostava, tim vic jej vyzaduje. A kdyz jej pak chces vysadit, tak je to jak odvykacka po drogach. Nejakej tyden to bude trvat, nez si telo zvykne na to, ze to nedostava a pak to bude v pohode a ani po te rybe se zeleninou nebudes mit treba 4 hodiny vubec hlad. Ale taky jde o to, ze se tohodle jidla najist fakt poradne. Nee ze si odvazis 50g ryby a 150g zeleniny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3489
2.1.21 06:30

Ono je to všechno o zvyku. Chce to dostatek bílkovin, komplexních sacharidů a večer se prostě nevyskytovat v místnosti, kde je jídlo. Já teda večer, když mám hlad a vím, že jsem přes den trochu flákala bílkoviny a sacharidy už mám „snědený“, si dám cca 2 hodiny před spaním protein (sice prasácky s mlékem napůl naředěným s vodou, nejsem ho schopna pozřít jen s vodou). A souhlasím s tím, že chuť na cukr podporuje konzumace cukru. Chce to tvrdou odvykačku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat