Snížěná funkce štítné žlázy a menstruace

Anonymní
8.12.19 09:59

Snizena funkce stitne zlazy - menstruace?

Dobry deen devcata :dance:,
V breznu mi zjistili hypotyreozu. V zari na prvni prohlidce mi byl nasazen letrox 50, jako startovaci davka. Kazdy den, jedna tableta. Driv jsem mela ms pravidelnou presne na den, ktera trvala max 4 dny. V rijnu se mi opozdila o 9 dni a trvala 7 dni. V listopadu mi ms trvala 10 dni a prisla taky nejak jak se ji zachtelo :lol:. No a ted v prosinci zase pozdeji, a jeste nevim, jak dlouho bude :lol:. Myslite si, ze se mi nejak upravuji hormony a pak se to zase ustali? (Prasek jsem ani jednou nevynechala) :nevim: Mel s tim nekdo ze zacatku lecby problem? Kontrolu na endo. mam v unoru. (HA neberu)
Diky moooc :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

8.12.19 10:51

Těžko říct, taky beru Letrox 50 a menstruaci mám stejnou jako před tím. Spíš si zajdi na gynekologii jestli máš všechno v pořádku

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17728
8.12.19 11:39

No já i bez štítný měla ms pravidelnou takže spíš gynda navíc bereš léky už víc jak tři měsíce tak by teoreticky měli už naběhnout

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.12.19 11:44

Byla jsem na gynde v rijnu a jen mi doktor rikal, ze se to stava ale ze na ultrazvuku ms vidi, ze co nevidet prijde a taky dosla asi za den. :D Zrovna mi delal stery i vnitrni ultrazvuk a vse bylo v poradku. Tak prave nevim, jestli si to se mnou ted jen nepohrava. :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
Ou
10741
8.12.19 12:06

Může to být těmi prášky, v pondělí zdvihni telefon a zavolej svému endokrinologovi a konzultuj to.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.12.19 12:20

Jojo, v pondeli tam brnku a uvidim, co bude. Diky mooc holky :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
17728
8.12.19 13:02
@Ou píše:
Může to být těmi prášky, v pondělí zdvihni telefon a zavolej svému endokrinologovi a konzultuj to.

prášky na štítnou ms neovlivnují, ovliní jí to pokud by je nebrala popřípadě měla špatnou dávku, ale prášky to fakt nedělají

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
10741
8.12.19 13:34

@ka2ka jasně, máš pravdu - tak jsem to myslela - špatně nastavené dávkování, kvůli kterému nefunguje zbytek hormonálního systému, podobně jako kdyby se vlastně neléčila.

Podobně únava, která nepřechází nebo mizerné psychické stavy - právě proto je potřeba volat na endokrino, jestli už je potřeba dávkování měnit a nebo ne..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.12.19 17:39

Asi je to spatna davka no, protoze pred branim jsem problemy s ms nemela. Zacalo to tim, a na gynde jak rikam bylo vse v poradku. Tak zavolam na endo a uvidim. :)

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
8.12.19 17:42

@Ou Unavena jsem furt stejne. Mamka rikala at pockam do unora a ze mi pak zvedne davku, ale ty ms se mi nelibi moc :D

  • Nahlásit
  • Citovat
17728
8.12.19 18:11
@Anonymní píše:
@Ou Unavena jsem furt stejne. Mamka rikala at pockam do unora a ze mi pak zvedne davku, ale ty ms se mi nelibi moc :D

tak pokud jsi pořád unavená tak je to nízká dávka, dojdi na endo řekni že ti je pořád zle atd měli by ti jí zvednout

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama