Snižování a navyšování antidepresiv

210
17.2.16 10:18

Snižování a navyšování antidepresiv

Ahoj holky, potřebuju poradit.Beru AD už asi dva roky, byla jsem naprosto v pohodě, tak jsem snížila dávku. Dva měsíce pohoda, klídek. Pak začala hrozná únava, taková nechuť k ničemu a to jsem normálně dost ulítaná:)Teď jsem najela na původní dávku, druhý den a dost peklo..máte s tím někdo zkušenosti???

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
534
17.2.16 10:23

Ahoj. Jaké peklo?
Já jak navýším okamžitě cítím zlepšení.
jak jeden den zapomenu cítím to do dvou dnů, že sem vynechala a je mi zle.
Doktorka sama říkala, že si to mužu regulovat jak chci půl sem půl tam podle toho jak mi je.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
419
17.2.16 11:21

AD beru 4,5 roku, pokus o snížení zatím proběhl jen jeden…cca před rokem a půl. Bohužel nepovedlo se, asi po 3 týdnech jsem se vrátila k původní dávce. Aktuálně (samozřejmě po konzultaci s psychiatrem) zkoušíme „vysazení“ znovu. Zatím jsem týden na 1/2 tablety (původě jsem brala celou) a v pohodě…když se bude dařit, tak po cca 2 měsících zkusíme vysadit úplně.
Ale abych odpověděla na tvou otázku - v minulosti po zpětném nasazení původní dávky jsem se rychle vrátila „do normálu“. Držím palce :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
210
17.2.16 11:27

Asi týden jsem cítila, že to není ono, fakt únava, napětí, nesoustředěnost…tak jsem dala původní dávku, mám takový pocit nestability, pomotává se mi hlava.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
534
17.2.16 13:46

Myslím, že ti ta vyšší - původní dávka ještě nezabrala. Doznívá to co si vsobě měla a to ti nestačí. Jak se hladina vyrovná bude líp. :kytka: Tak nějak bych to viděla :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
210
18.2.16 11:23

Jojo, počkám pár dní uvidím…už se do snižování nepohrnu:(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Nature00
28.5.16 07:33

Ahoj, máte někdo s vysazením a s nasazením ad? teď po dvou měsících se k nim zase vracím, a zajíma mě jestli budou nastupovat pomalu jako ze začátku nebo to bude rychlejší? Děkuji :kytka:

  • Citovat
  • Nahlásit
289
28.5.16 08:57

Tak já jsem brala AD plus ze začátku neurolog pak neurol podle potřeby. Brala jsem je pres rok měla jsem zkouší a panickou poruchu. Po roce jsem zkoušela vysadit brát jen půlky to sem brala další měsíce. Pak sem brala ob den. A oak vysadila úplně. Pak jen podle potřeby neurol teď jsem cista jen se nemuzu divat na horory a celkové co me stresuje. S nasazenim bych začala taky od pulek.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
14.7.17 13:33

@bobes ahoj.Mohu se zeptat.Ted jsem take zapomela, jednu tabletku vzit a za dva, dny hruza. Doktorka, mi zvedla davku o pulku. Je to 6 den a porad to neni ono.Dva,roky jsem.mela jednu tabletku a ted mam o pul vice.Kdy to zabere.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9445
14.7.17 13:37

@miluska79 Z mojí zkušenosti kolem tří týdnů, pokud nebude nutné dávku navýšit ještě o další.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
14.7.17 17:17

@Emimin7 aji kdyz uz, dva, roky beru 10 mg? Tak zvyseni na 15 mg bude nastup tak dlouhy?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9445
14.7.17 17:53
@miluska79 píše:
@Emimin7 aji kdyz uz, dva, roky beru 10 mg? Tak zvyseni na 15 mg bude nastup tak dlouhy?

Jojo, nebyt toho, tak by mohl byt i mnohem delsi. Jestli to fakt nejde zvladnout, tak si rekni o nejaky diazepam atp. pro pripad nouze.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6
14.7.17 18:13

@Emimin7 a myslite ze to zabere? Dva roky jsem.byla uplne v klidu a teď zase to stejny nez jsem zacla ad brat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9445
14.7.17 18:27
@miluska79 píše:
@Emimin7 a myslite ze to zabere? Dva roky jsem.byla uplne v klidu a teď zase to stejny nez jsem zacla ad brat.

Tohle je naprosto individualni, takze tezko rict. Urcite je znacne vetsi sance, ze to zabere, ale taky nemusi. Musi se to vyzkouset, a kdyz nezabere, tak se bud znovu navysi davka, nebo spis zmeni ad na jine. Kazdopadne nemas tim padem lekum odolnou poruchu, takze nakonec se reseni urcite najde. Ale zase to po zabrani leku nebude dobre ze dne na den, mne se to zlepsovalo postupne asi 6 mesicu, ale uz po prvnim mesici bylo zlepseni hodne vyrazne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
24.3.20 11:38

Snížení ad únava, podrazdenost

Ahoj,
Před 5-ti týdny jsem po konzultaci s dr snížila antidepresiva, konkrétně argofan z 150mg na 75mg denně.
První týden až dva řekla bych probíhaly normálně.
Ale pak to začalo. Cítím šílenou únavu, často slabost ve smyslu že nemám sílu, neskutečnou podrazdenost a plactivost.
Byla jsem mezitím na odběru krve a mám velkou anemii, doplnila jsem tedy železo (tabletami). Téměř žádná změna co se tyce únavy, jen některé dny jsou lepší, mám víc energie. Ale to spíš jen tak půl dne.
Teď do toho karanténa takže doma 3 děti. Manžel naštěstí pracuje teď méně, takže je dost doma a s dětmi pomáhá.
Ale. Doteď jsem si myslela, že aktuální stavy jsou z nedostatku železa a že situace že jsme teď zavření doma. Je to šílené, děti jsou pořád v sobě, neustálý křik, dohady. Hodina v klidu? U nás neexistuje.
Došlo mi, že to prostě s tou sníženou dávkou nezvládám :? A nejspíš budu muset navýšit zpátky.
Chci se zeptat, byl jste na tom někdo podobně? Neúspěšně snížil dávku? A jak v budoucnu, zkoušeli jste pak někdy opět snížit?
Já se s tím nemůžu smířit. Jsem na sebe naštvaná a zklamána že jsem to nezvládla. Jsem naštvaná že je musím brát, že budu nejspíš celý život. Že si s tím neumím poradit :,( Ad jsem s přestávkami brala již dřív. Teď je beru od 3. porodu kvůli poporodni depresi.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama