Současná covidová situace z pohledu zdravotníka

Anonymní
13.1.21 17:41

Současná covidová situace z pohledu zdravotníka

Dobrý večer, jsem lékařka z akutních lůžek. Omlouvám se za anonym, nechci být zde spojována se zaměstnáním a chodí sem i kolegyně. Moc sem nepřispívám, ale chodím sem, když mám čas a pamatuji si předvánoční diskuzi, jak zde někteří psali, že neznáte nikoho, kdo měl vážný průběh covidu či zemřel. A že je vše nafouknuté, v nemocnicích leží hlavně ti, kterým nic moc není a jak vás omezují roušky a nenecháte si zkazit vánoce ani Silvestra.
Ještě si to myslíte? Poslední dny přijímáme babičky, dědečky s těžkým průběhem covidu z rodinných oslav, ale i mladé lidi, kteří se nakazili na Silvestrovských párty. Je mi líto všech, kteří na covid zemřou a jinak by třeba žili i mnoho dalších let. A strašně mě iritují zástupy celých rodin a příbuzenstva, kteří plní urgenty, ambulance a ještě se vztekají, že čekají a pod.
Všechny nás omezují různá opatření, největší průšvih vidím zavření škol, ale umíte si představit, jak by to vypadalo, kdyby žádná opatření nebyla? Jak vnímáte demonstrace, které se objevují? Chápu, že vládní opatření jsou někdy zmatečná a často se mění, ale ne všechno lze svádět na vládu. Mnozí prostě nerespektují ani minimum.
Lůžka, zejména ty akutní se plní, krematoria nestíhají. Všichni si přejeme, abychom dostali tu nejlepší péči pro všechny naše milované, když to bude potřeba. Ale je naše kapacita zdravotnictví nekonečná? Lůžka možná jsou, ale personál chybí. Já sama se už cítím vyhořelá a spousta mých kolegů taktéž. A nejvíc mi vadí, když nám nezodpovědní přidělávají práci. Jen jsem měla potřebu se vypsat…přeji všem zdraví

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1179
13.1.21 17:50