Soud o svěření do péče - prosba o rychlou radu

Anonymní
19.4.17 21:04

Soud o svěření do péče - prosba o rychlou radu

Prosím o radu - ráno mám soud o svěření dcery do péče a nemůžu najít její rodný list. Stačí mi k jednání obyčejná neověřená kopie?
Díky.
(Prosím o zachování anonymu z důvodu studu za vlastní blbost. :oops: )

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1265
19.4.17 21:11

A nedavala si ho k zadosti, kterou si podavala na soud??me ho vraceli az po soudu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1140
19.4.17 21:16

Staci kopie

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.4.17 21:36
@Zuzkka píše:
A nedavala si ho k zadosti, kterou si podavala na soud??me ho vraceli az po soudu.

Určitě jsem ho měla v dokladech, co jsem dávala právníkovi k sepsání. Jenže ten si myslím taky nechával jen kopii a originál mi vrátil. Ale přísahat bych na to nemohla. :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
915
19.4.17 21:40

Staci kopie, kamaradka resila to same, original ne a ne najit. S kopii problem nebyl, takze v poho ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.4.17 21:47

@tessa2323 @Moucharda Uff, tak kéž máte pravdu. Díky.

• Nahlásit
  • Citovat
1140
19.4.17 21:54
@Anonymní píše:
@tessa2323 @Moucharda Uff, tak kéž máte pravdu. Díky.

Bud v klidu… :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7098
19.4.17 22:03

Po mně ho u soudu nikdo nechtěl, ani jsem tam rodný listy dětí neměla.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12282
19.4.17 23:02

Stačí kopie

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4281
20.4.17 14:27

Záleží na soudci. Někteří zakládají kopii, ale měli by porovnat s originálem. V nejhorším tě vyzvou k doplnění.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
20.4.17 18:45

@canaglia Nevyzvali. :) A dokonce, jestli prý chci, tak i tu kopii mi po vyhotovení rozsudku vrátí. :jazyk:
Díky všem, trochu mě včera večer brala panika.
Nastěstí to všechno dobře dopadlu. :pankac:

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
2.5.17 10:07