Soud o určení otcovství a péče o dítě

Mxrider
1.7.20 20:37

Soud o určení otcovství a péče o dítě

Dobrý den, před dvěma měsíci se mi narodila dcera ale s matkou jsme se rozešli kdyz byla ve 3 měsíci, rozchod byl z její strany a za úplně zbytečných okolností i když jsem se snažil aby to tak nebylo a my mohli malou společne vychovávat Nepodařilo se a navíc mi napsala že mě nezapise do RL jako otce a že se bude jmenovat po ní, každý měsíc jsem ji psal jak na tom s malou jsou, pokaždé bez odpovědi. Nemel jsem o nich žádné zprávy nic i když jsem se zajímal, nakonec jsem se dozvěděl od známé že malá se už narodila tak jsem šel za právníkem a poslali jsme ji výzvu na určení otcovství, dopis si vyzvedla ale opět bez odpovědi tak teď budeme podávat žalobu. Moje otazka se týká toho zda je možné že bych malou dostal do péče. Jde o to že nemá ani podmínky pro výchovu dítěte, bydlí v maličkém bytě atd.. Máte s tím někdo podobnou zkušenost, popř rady na co se připravit a jak asi soud bude probíhat? Děkuji za odpovědi.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

3707
1.7.20 20:39

Bydli v malickem byte? Prosim te do pece by ti ji automaticky nedali ani kdyby byla v azylaku

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
72373
1.7.20 20:43

No, pises, ze bydli v bytě, takže podminky mit nejspis bude. A do pece ji nedostanes, max zatim nejaky kratky styk a casem treba stridava pece, pokud si za tim sakra pujdes a budes mit kliku.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17582
1.7.20 20:48

Nedostanes ji do pece, zadny soud nevezme dite matce, pokud se o nej aspon trochu stara, i kdyby s nim bydlela v garsonce a tys mel k dispozici cely palac. Můžeš dosahnout max toho, ze dítě budes vidat, ze zacatku (dokud koji a dite na tebe neni zvykle) klidne s jejim dozorem, az bude dite starší (pocitej tak skolniho veku) muzes dosahnout max stridavky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22135
1.7.20 21:13

Doufam, ze ty tu holcicku ani do castecne pece nedostanes :cert:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit