Špatné stavy - měla bych si někam zajít?

Anonymní
11.10.20 20:28

Špatné stavy - měla bych si někam zajít?

Ahoj.
Mám takový problém, nebo spíš asi jen špatné období a potřebovala bych se z toho vypsat, sdílet to s někým a hlavně, znát názor vás všech, co jste tady.
Kde vůbec začít. Je mi 21 a studuji VŠ, která mě ale baví a výsledky mám velmi dobré, k tomu mám brigádu v oboru a jednu mimo obor.
Už dřív jsem měla nějaké psychické problémy. V dětství to začalo bolestmi hlavy, kdy jsem byla krom všech koleček u lékařů odeslána i na psychologické vyšetření. Diagnóza byla úzkostně depresivní porucha, tehdy mi bylo 17. Ale bylo to také tím, že jsem procházela těžkým obdobím. (I když se vám to může zdát směšné v 17ti letech..) Každopádně se to nijak neřešilo, uzavřelo se to jako migrény a na tohle vyšetření nikdo nekoukal.
No a teď se cítím vlastně úplně podobně jako kdysi.. Akorát s rozdílem, že vlastně žádné těžké období nemám. Straním se kamarádům, spolužákům, když se někam jde, raději nejdu, i když vím, že bych si to užila, ale zkrátka se nedokopu. :zed: Večer mívám úzkosti, kdy jen ležím v posteli, mám strach, i když vím, že není z čeho, buší mi srdce, občas se mi chce brečet. Většinou to odejde po několika minutách, ale spouštěč mi není známý. Přes den jsem hrozně rozladěná, všechno mi štve, nechci se s nikým vidět, nechci si s nikým, krom jednoho mého nejlepšího kamaráda psát… Jsem ráda, že jsem doma, nikam nemusím, nemusím se s nikým bavit a tak.. Doma se staráme o nemocného dědečka s mamkou. A pokaždé, nejen v tomto období, když jsem někam vyrazila, posedět, jsem si vždy sem tam v hlavě říkala, co když se mu doma něco stalo, co když jsem ho vidělat naposledy..
Takové myšlenky, na které nikdo jiný nemyslí.. Ale já mám strach, co kdyby..