Špatné zvlhčení při sexu

Anonymní
30.6.14 22:06

Špatné zvlhčení při sexu

Ahoj holky,
chci se zeptat, jestli máte někdo podobné zkušenosti. Asi před půl rokem jsem se svěřila lékařce, že mě při sexu a hlavně po něm pálí pochva. Měla jsem podezření na nějaký druh zánětu, ale prý vypadám zdravě a svedla to na špatné zvlhčení. Tak jsem touhou po příjemném sexu podnikala s přítelem dlooouhatáské milostné předehry, abych byla připravená, až mezi tím kolikrát už partner ochabnul :( A stejně zvlhčení pořádně nic moc, trochu mokro venku, okolo poševního vchodu, uvnitř však sucho jak na poušti :zed: Po těchto zkušenostech jsem tedy koupila lubrikační gel Durex. Musím říct, že je to s ním lepší, na věc jdeme rychleji, ale i přes něj je mi to někdy nepříjemné, obzvlášť u partnerem milované polohy „zezadu“ :oops: Ta je mi nepříjemná opravdu hodně, to jen „držím“, zatínám zuby a modlím se, ať už je po tom, přitom jsem ji dřív měla ráda :(
Je mi 20 let a myslím, že v mém věku bych ještě neměla mít problémy se zvlhčením, nemyslíte? Ani si nemyslím, že by příčinou bylo malé vzrušení, dřív mi stačilo na sex jen pomyslet a měla jsem v kalhotkách potopu… Partnerem to asi taky není, při masturbaci mám stejný problém a to dokonce i po zhlédnutí porna! :oops:
Zítra si chci jít pro prášky a nevím, jestli to mám doktorce říct. Ale jak? Bojím se, aby to nesvedla jen na malé vzrušení (přitom na to chuť fakt mám :think: ). Omlouvám se za anonym, jistě chápete moji choulostivou situaci :oops:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
32512
30.6.14 22:15

Typuji to na mykózu. Kamarádka měla podobný problém, furt to doktoři brali jako malé zvlhčení a nakonec po několikáté změně lékaře to byla mykóza. Asi bych zkusila Pharmatex globule, pokud nezaberou, tak něco od dr. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16985
30.6.14 22:18

Doktorce bych to rekla jeste jednou a pokud to opet „odmavne“, tak bych hledala jineho doktora, nejlepe chlapa. Myslim, ze bude mit vetsi pochopeni. Take bych zkusila tento dotaz polozit v nejake internetove poradne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:21

@AniNevim Kdysi jsem internetovou poradnu zkoušela, bylo mi napsáno, že lékařka nic nezanedbala (i když žádné testy mi nedělala), vlastně mi bylo naznačené, že to mám jen v hlavě :?

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:21

U mě to způsobovala antikoncepce, tenkrát jsem jí vyměnila (ale teda z jiného důvodu) a nejednou bylo vše ok. A po tom co jsem jí vysadila úplně je mokro až moc :). Třeba ti to taky způsobují hormony.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:27

Ahoj, potvrzuju, u mne to taky způsobovala antikoncepce. Před ní dobrý, ze začátku braní taky, ale jak si tělo zvyklo, tak byl velký problém se zvlhčením :oops: Teď už jí neberu a dobrý :palec:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:29

@Tinuvien Také jsem měla podezření na mykózu, sice mi lékařka žádné testy nedělala, jen změřila pH (bylo ještě v normě). Už minule jsem se cítila za hypochondra, když jsem jí o tom pálení říkala. Dřív mě trápilo i svědění, to už ale netrápí. Možná by mi naordinovala něco „od oka“ (jako loni), táhlo se to hodně dlouho a hlavně mi tyto globule a mastičky udělaly díru v peněžence a úleva dlouho žádná :cert: A když už mě pochva tedy nesvědí, nechci hned nabíhat s podezřením na mykózu, asi by mi nevěřila, když není nic vidět :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
441
30.6.14 22:32
@Anonymní píše:
U mě to způsobovala antikoncepce, tenkrát jsem jí vyměnila (ale teda z jiného důvodu) a nejednou bylo vše ok. A po tom co jsem jí vysadila úplně je mokro až moc :). Třeba ti to taky způsobují hormony.

Ja bych taky rekala, ze jsou to hormony!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:33
@Anonymní píše:
Ahoj, potvrzuju, u mne to taky způsobovala antikoncepce. Před ní dobrý, ze začátku braní taky, ale jak si tělo zvyklo, tak byl velký problém se zvlhčením :oops: Teď už jí neberu a dobrý :palec:

V listopadu mi lékařka změnila HA a je pravda, že to už jsem asi dřela. Ale od února mám ještě jinou HA, že jsem po tamté byla náladová, ale že by se zvlhčení zlepšilo, to bych neřekla… :think: Myslíte, že i pozměně by problémy přetrvávaly? Zakladatelka

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 22:35
@Anonymní píše:
Ahoj, potvrzuju, u mne to taky způsobovala antikoncepce. Před ní dobrý, ze začátku braní taky, ale jak si tělo zvyklo, tak byl velký problém se zvlhčením :oops: Teď už jí neberu a dobrý :palec:

A měla jsi hned podezření na hormony? Nebo důvod pro vysazení byl jiný? Zakl.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 23:09

Popravdě, vzpomněla jsem si na stav, který u mne trval hodně měsíců po porodu a řekla jsem si - jó, to byly hormony, to u zakladatelky není… a vida, holky na to káply, ta antikoncepce fakt tohle může dělat… a myslím, že jediné, jak to zjistit, je vysadit ji… nebo prostě zkoušet jinou a jinou…

  • Citovat
  • Nahlásit
6049
30.6.14 23:21

A zakladatelko, chlapa to nedře? Když jedete na sucho, musí to poznat i on ne?? Jináč teda lubrikant a znovu to probrat s doktorkou… :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 23:29

@kve-tinka Chlap si nestěžuje, že by ho to dřelo. Ono tam trošičku asi vlhko je, ale když ho vytáhne, má penis takový ulepený (jakoby ode mě) :nevim: Pokud tam mám takové prostředí, tak to ani klouzat nemůže :( Zakl.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.14 23:32
@Anonymní píše:
Popravdě, vzpomněla jsem si na stav, který u mne trval hodně měsíců po porodu a řekla jsem si - jó, to byly hormony, to u zakladatelky není… a vida, holky na to káply, ta antikoncepce fakt tohle může dělat… a myslím, že jediné, jak to zjistit, je vysadit ji… nebo prostě zkoušet jinou a jinou…

Nooo, svěřím se doktorce, že je mi to nepříjemné. Ale nemůžu na ni vytasit moji amatérskou diagnostiku, dívá se na mě pak dost blbě a nikdy mi asi nevěří :cert: Doufám, že ji změna antikoncepce napadne… Zakl.

  • Citovat
  • Nahlásit
1.7.14 01:26

Tak to by mě nenapadlo hledat závislost mezi HA a zvlhčením. :think: Ale když se nad tím tak zamyslím, tak to opravdu může tak být.
Jinak za mě bych doporučila vyzkoušet případně i jiný lubrikant. Nevím proč, ale mě osobně ty volně prodejné v drogeriích a obchoďácích spíš ještě přitížily. :pocitac: Do sexshopu jsem si chodila za éry mého EX pro BIOglide(bez parfemace), s novým přítelem jsme to nikdy dřív nepotřebovali, ale teď se objevily nějaké komplikace, a tentokrát jsem sáhla v lékárně po lubrikantu Gyntima (vyrábí i gely/pěny na intimní hygienu, které jsem si také hned koupila, a ta moje si teď chrochtá - Laktacyd a Nivea Intimo totiž začaly slečince vadit :cert: )
Jinak jestli bude doktorka opět tak laxní, zvažovala bych její výměnu, komu jinému by měl člověk věřit než svému doktorovi :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat