Speciální pedagogika, jak se nenachat odradit?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Caty12
Povídálka 43 příspěvků 28.02.18 14:10
Speciální pedagogika - jak se nenachat odradit?

Jsem studentka co by ráda studovala speciální pedagogiku. Jsem na SOU. Jen že po zkušenosti z předchozí školy jsem o tom začala pochybovat. Psala jsem práci o „Vývojových poruchách ve škole.“ Citovala jsem z knihy Matějčka, Tymichové a Bogdanovičové a také z vlastní zkušenosti. Trpěla jsem silnou dyskalulíí. To není podstatné myslím má zkušenost. Trávila jsem u této práce spoustu času, a přesto jsem dostala nedostatečnou známku, že tato literatura zastaralá a že je to celé opsané přitom sem nad tím trávila půl roku možná i déle. Nechci být ovečkou, co čerpá jen Slowíka, Škody atd.
Měla jsem praxi ve speciální škole a byl to zážitek, protože jsem se poprvé dostala do kontaktu s dětmi. Přesvědčilo mne to, že tuto práci chci dělat a jsem z toho nadšená. Jen že jsem narazila na lidi co jsou z toho otráveni a nebaví je to. Jak se nenechat odradit od toho a zároveň zůstat nadšená a zůstat nohami na zemi? Četla jsem spoustu publikací, knih se psychologickou tématikou (Fromm, Freud atd.) Mám přečteno až 40 knih. Je vhodné to vůbec někomu říkat? Mám zajít za někým ve škole? Nebo co dělat v mém případě?

Děkuji za odpověď

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Kazimíra Olejovka
Kecalka 279 příspěvků 28.02.18 14:18

Já bych to nevzdávala a snažila se poučit pro příště. Dřela jsem na Bc., známky jsem dostala 1 a 2. Ale u státnic, kde byla má oponentka, tu práci naprosto totálně zkritizovala! Odcházela jsem jak opařená. Práce o ničem, všechno špatně. Můj vedoucí práce mi speciálně jednu část práce velmi pochválil při osobní konzultaci. Tu samou část mi do hodnocení zkritizoval…přitom na jejím znění trval a nechtěl na tom nic měnit…vychvaloval a pak mi to shodil.