Špek na břiše - co s ním?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.05.19 20:59
Špek na břiše - co s ním?

Tak se mi dnes udál ten megavelký trapas, že mi známá začala gratulovat k těhotenství a on to jen můj špek na břiše :? :roll: No musím kriticky uznat, že měla tak trochu pravdu a že mám břicho, jako jsem měla ve 4.-5. měsíci :,( Takže je čas s tím něco dělat. Jenže já nikdy v životě nehubnula, neposilovala atd., takže bych potřebovala vaše tipy, co vám nejlépe pomohlo k pěknému bříšku? Internet je plný různých výzev apod., ale já se v tom vážně vůbec neorientuju. Od přírody mám jinak hodně štíhlou postavu, měřím 178 cm, takže dá se říct “postava modelky”, ale prostě ted po 30 a dětech se to tak nějak začalo vše ukládat, tam kam nemá :oops: a o to víc je vidět ten kontrast - štíhlé nohy, pěkný zadek, malá prsa a PUPEK.
Takže heeelp, uvítám všechny vaše rady.
Pardon za anonym, ale tak trochu se stydím :oops:

Reakce:
Tarjei
Závislačka 4891 příspěvků 23.05.19 21:02

Já teď zkouším cvičit podle nějaké aplikace, koukni do obchodu play tlf…něco jako loose belly fat…zatím jsem nezhubla ale docela se lepším ve výdrži :)

pe-terka
Neúnavná pisatelka 19305 příspěvků 23.05.19 21:34

Měla jsem po dětech podobný problém :think: Taky mám štíhlé nohy a zadek, takže každý špek na břiše o to víc vynikne :roll:
Pomohl mi sport (pravidelný vytrvalostní běh) a vynechání sladkého v jídelníčku, naopak přidání zeleniny :think: Ted, když už se „jen“ udržuji, si občas sladké dám, ale v lehčí formě :think:

Micaella22
Ukecaná baba ;) 1442 příspěvků 23.05.19 21:43

Cviceni podle apky me donutilo prvni 4 dny a pak uz nic. Zacla jsem chodit 3× tydne na heaty a po mesici a kousek zkusim neco sviznejsiho pro komplet postavu v tom samem Gymu. Predplatila jsem si 3000 permici a to, ze prijdu o prachy me teprv dokopalo. A hlavne, ze fakt chci a musim. Po 2 detech mam taky spek/vytahany svaly/ nevim, co to je. Jsem 2m po porodu a fakt tu vec na sobe mit nechci.

KKatka23
Echt Kelišová 9160 příspěvků 23.05.19 22:05

Já běhám no…musím říct, že před pár rokama mi stačilo tři týdny se trochu omezit ve sladkým a párkrát se rozběhnout na autobus a stačilo to…teď běhám čtyřikrát týdně a nestačí to :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tak jsem teď začla i s jídelníčkem, zatím jsem omezila cukr a lepek, přidala jsem zeleninu, tak uvidím, co se stane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nevim no…jako jsem v manželství šťastná, nikam nechci zdrhat, ale úplně to neznamená, že chci být hnusná, snad se zas dostanu do formy po třech dětech :lol: :lol: :lol:

CoCo93
Kecalka 106 příspěvků 23.05.19 22:08
@Anonymní píše:
Tak se mi dnes udál ten megavelký trapas, že mi známá začala gratulovat k těhotenství a on to jen můj špek na břiše :? :roll: No musím kriticky uznat, že měla tak trochu pravdu a že mám břicho, jako jsem měla ve 4.-5. měsíci :,( Takže je čas s tím něco dělat. Jenže já nikdy v životě nehubnula, neposilovala atd., takže bych potřebovala vaše tipy, co vám nejlépe pomohlo k pěknému bříšku? Internet je plný různých výzev apod., ale já se v tom vážně vůbec neorientuju. Od přírody mám jinak hodně štíhlou postavu, měřím 178 cm, takže dá se říct “postava modelky”, ale prostě ted po 30 a dětech se to tak nějak začalo vše ukládat, tam kam nemá :oops: a o to víc je vidět ten kontrast - štíhlé nohy, pěkný zadek, malá prsa a PUPEK.
Takže heeelp, uvítám všechny vaše rady.
Pardon za anonym, ale tak trochu se stydím :oops:

Bříško je hlavně o jídle. Mně jde vždycky jako první dolů, ale za to stehna :grin:.. zkus jíst pravidelně menší porce. Vynechat cukr a smažené. Nevím tedy jaké máš návyky atd..

Afrikana
Zasloužilá kecalka 837 příspěvků 23.05.19 23:39

Bricho je hlavne o jidle. Chce to zrevidovat jidelnicek a vynechat jednoduche cukry. Sacharidy ve forme skrobu (pecivo, testoviny, ryze…) muzes, ale taky se tim neprecpavat. Primere taky pij vodu a neslazene caje.

A k tomu pridat pohyb - bud prochazky ve sviznem tempu (stahni si do telefonu aplikaci, ktera meri rychlost chuze a chod podle ni aspon 5-6 km/h) nebo cviceni. Pokud jsi v zivote necvicila, doporucuju nezacit cvicit podle videi na YouTube, at si neodrovnas kolena, zada a podobne veci nespravnym provedenim cviku. Omrkni fitka v okoli, jestli nenabizi pro tebe zajimavou lekci cviceni a prihlas se tam. Osobne bych ti doporucila jogu (hlavne jeji rychlejsi verzi power jogu), ale treba by te bavilo neco jineho.

Jestli jsi nikdy necvicila a zaroven sis nikdy nehlidala, co snis, tak si myslim, ze s upravou jidelnicku a pohybem to bricho dolu das raz dva.

Kazimíra Olejovka
Zasloužilá kecalka 526 příspěvků 24.05.19 05:24

Mam stejny problem, snazim se omezit sladke. Cvicila jsem Jill, ale nebavilo me to. Ted jsem objevila na youtube Fitness Marshall…a je to pecka! Kdyz si nemuzu jit zabehat, tak Marshall :mrgreen:

růžový achát
Echt Kelišová 8560 příspěvků 24.05.19 06:00

Žádný cukry, mouku, brambory, ani luštěniny, rano pouze žitnej chleba, večer žadný sacharidy a každy den plank, běhat… břicho je moje slabina… jsem typ jablko a celkově blbej somatotyp, a ještě to je běh na dlouhou trať než budu spokojená, ale ja jsem magor :P

spinkánek
Povídálka 21 příspěvků 24.05.19 09:37
  1. vše je o jídle.. rady tu již máš + změna myšlení (podpora, motivace atd.)
  2. doporučila bych přidat pohyb venku, jestli běh nebo procházka či kolo… to je na tobě, ale začátky bych nechala na krásné počasí, pokud slunce září a všude to kvete, budeš v tu chvíli šťastná
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 24.05.19 12:43

Jasně o jídle to tak trochu bude - jím všechno. Nedělá mi problém si dát makrobiotický zdravý oběd a druhý den večer otevřeme lahvinku bílého a k tomu zajídáme chleba se škvarkama :oops: Sladké také můžu, takže to teď budu muset na nějakou dobu vyřadit. Není to tak, že bych byla sportem uplně nepolíbená, před dětma jsem tancovala a po nich cvičila pilates. Před půl rokem bohužel lektorka u nás odešla na mateřskou, takže budu muset najít něco vhodného ve vedlejším městě. Zařadit kolo je dobrý nápad - k tomu bych mohla přemluvit i manžela, který by to tedy taky potřeboval jako sůl :) možná se i hecnu a zkusím běhat, i když běh fakt nemám ráda. Ale je fakt, že vyvíjet nějakou aktivitu venku na vzduchu pro mě bude lepší než být zavřená někde v posilovně.
Nicméně díky za rady, pomohlo mi to si to vše utřídit v hlavě :palec:

Váš příspěvek
Reklama