Špinění v cyklu při antikoncepci

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
2.7.22 11:21

Špinění v cyklu při antikoncepci- rada

Dobrý den jdu si k vám pro rad. Zbývají mi 4 prášky do pauzy a včera jsem začala špinit. Beru je poctivě a na čas už přes rok. Průjem ani zvracení jsem neměla. Je to normální? Jsem chráněna? Mám v plánu nedělat pauzu tak jestli budu chráněna i v pauze. Nevím co mám dělat. Poradíte prosím? Na gynekologii nemůžu volat jsou tam jen v úterý a středu

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2666
2.7.22 12:16
@Anonymní píše:
Dobrý den jdu si k vám pro rad. Zbývají mi 4 prášky do pauzy a včera jsem začala špinit. Beru je poctivě a na čas už přes rok. Průjem ani zvracení jsem neměla. Je to normální? Jsem chráněna? Mám v plánu nedělat pauzu tak jestli budu chráněna i v pauze. Nevím co mám dělat. Poradíte prosím? Na gynekologii nemůžu volat jsou tam jen v úterý a středu

A proč by si neměla být chráněna? Jasně, že jsi. Taky občas spinim před koncem plata ;).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.7.22 12:52

@EvieK třeba pokles hormonu a tím narušení ochrany a děkuji moc za reakci :srdce:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat