Špiním, i když nemám cyklus a beru antikoncepci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
teplaka
Povídálka 13 příspěvků 03.04.18 08:55
Špinim i když nemám cyklus a beru antikoncepci

Dobrý den, chci se zeptat, beru HA Eloine, už skoro dva týdny mám pořád lehké spineni, něco jako spíš kousky s hnedym vytokem, nevím jak to mám přesně popsat.Na Dva dny jsem měla konečně klid, tak jsem s přítelem mela pohlavní styk a hned po sexu, když jsem sla na toaletu se na papíře objevil hustý hnědý vytok, menstruaci očekávám az za 9-10 dní. Mám zajít na gyndu? Co to může být..? :oops: 8o

Reakce:
P4ja
Echt Kelišová 8593 příspěvků 03.04.18 09:02

@teplaka Ahoj, asi bych volala na gyndu a zeptala se.

Ketris
Echt Kelišová 9878 příspěvků 03.04.18 09:10

Ja taky spinila a bylo to pravez antikoncepce..

Petule030
Kelišová 5835 příspěvků 1 inzerát 03.04.18 09:11

Vypadá to, že ti tahle HA přestala sedět. Určitě si zajdi na gyndu, lékař ti v případě zájmu napíše jinou.

Pety2
Závislačka 2639 příspěvků 03.04.18 09:12

To bych nezanedbala! Kamarádka takhle krvácela mimo cyklus a byly to onko změny na čípku! určitě si nech udělat stěry z čípku!!! Kamarádce tehdy doktorka tvrdila, že je to normální, stěry neudělala a v jiné praxi se pak totálně zhrozili, kam až to nechala zajít…Musela na operaci a měla pak docela problémy v těhotesntví, tím tě teda nechci stršit, špinění mimo cyklus může určo znamenat víc věcí, ale na gyndu bych zašla co nejdříve a ty stěry si určitě vyžádej :hug:

teplaka
Povídálka 13 příspěvků 03.04.18 09:35
@Ketris píše:
Ja taky spinila a bylo to pravez antikoncepce..

Ja beru antikoncepci uz 8 let a tuhle co mám teď už 5 let a nikdy jsem s ní neměla problém..
:(

Ketris
Echt Kelišová 9878 příspěvků 03.04.18 09:42

@teplaka Tak to si raci zajdi k doktroce a nenech se odbyt.. Muze to byt klidne k tim cipkem, urcite pozadej o stery :hug: drzim palce!

teplaka
Povídálka 13 příspěvků 03.04.18 09:52

Už jsem tam volala a o půl 1 jdu na vyšetření. Snad bude vše v pořádku, právě chceme s přítelem miminko brzo, takže mám dobrat poslední dvě platicka HA a pak se o to chceme do půl roku snažit..A kdyby teď nastaly potíže… :,( Na miminko se oba těšíme :hug:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 11.04.18 13:38

@teplaka Tohle jsem měla taky že jsem špinila gynekolog řekl že je to prý normalní že se to srovná a blaaa bla, no já blbá věřila kazdym mesicem se to zhorsovala a ja pul roku kazdy den proste den co den krvácela jako kdybych měla menstruaci každý den. Gynekolog porad uklidňoval ze to k tomu patří ze se to srovna jenze muj zdravotni stav se zhoršoval ja byla unavena, nesvá k tomu se přidala bolest hlavy protoze jsem stracela Hodně krve antikoncepci jsem musela vysadit a uz se bojim toho ze kdyz zacnu brát zase antikoncepci stane se tohle. Do ted kvůli tomu běhám po doktorech musím brát železo a proste hrůza bejt tebou dojdu si ke gyn dokud je cas

Váš příspěvek
Reklama