Sportisimo mi stále drží peníze co dělat?

145
11.11.20 12:01

Sportisimo mi stále drží peníze co dělat?

Holky zdravim… dnesni,,koronavirova,, doba uplne uzasna… kupovala jsem ve sportisimu synovi zimni boty.. ty měl male… šla jsem je 4.11.vratit a pani prodavacka mi sdelila ze penize posilaji na ucet a ze by meli prijit do 2 dnu… tak jsem vzala další měrila stelku a vzala o 2 velikosti vetsi pani prodavacka vysvetlovala jak to je atd.. a ty byly moc velike tak zase stejna pohadka vratila penize na ucet a tak jsem vzala 3par a ty jsou uz ok co mě ale trapi je ze 1600 pořád nemám na učtě…nemate nekdo zkusenosti? Jak to resit tohle se mi stalo poprve… :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19719
11.11.20 12:04

@Ejdrinnka :nevim: a co maj ve smluvních podmínkách? Ze prodavacka rekne, ze to byva do 2 dnu neni zadna zaruka. Nemaj na to treba 30 dni jako u reklamaci?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4000
11.11.20 12:10

Tak snad to budu řešit přímo se Sportisimem? Požádej je o vyjádření.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
123
11.11.20 12:12

Jak rika Tynka, maji na to 30 dni… je treba se pozastavit nad tim, kolik lidi tam sedi, jak moc je zvysena poptavka po zbozi v dobe koronavirove a prodejnama zavrene a logicky ti vyjde, ze penize do 2 dnu neprijdou… maji na to 30 dni, to je napsano i na uctence mam ten dojem, ze na reklamaci a vraceni zbozi ci penez maji 30 dni… jedine to zkusit urgovat, ze jsi v tizive situaci, ale myslim, ze tam maji 1000 udalosti denne, proto 30 dni lhuta…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
145
11.11.20 12:12

Psala jsem mail a dovolat jsem se hned na infolinku nemohla jinak bych tam nechala cely kredit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73636
11.11.20 12:17

@Ejdrinnka No, od tvé první návštěvy tam je to pátý pracovní den, od druhé ani to ne, takže mi přijde dost drzý už ten nadpis diskuze, ano, kdyby to bylo 2 měsíce, tak to pochopím, ale takhle… Když ti to tak děsně vadí, tak si mohla počkat a další boty koupit až ti peníze přijdou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
145
11.11.20 12:21
@j.a.n.i1 píše:
@Ejdrinnka No, od tvé první návštěvy tam je to pátý pracovní den, od druhé ani to ne, takže mi přijde dost drzý už ten nadpis diskuze, ano, kdyby to bylo 2 měsíce, tak to pochopím, ale takhle… Když ti to tak děsně vadí, tak si mohla počkat a další boty koupit až ti peníze přijdou.

Pry drzy… me prijde drzy psat ze dostanes obratempenize zpatky, prodavacka rika do 2 dnu a jeste je nemit… kazdy nema miliony na ucte…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73636
11.11.20 12:24

@Ejdrinnka Ale to nikdo nepíše, napsáno máš jasně, že je posílají do 30 dnů…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18806
11.11.20 12:25
@Ejdrinnka píše:
Pry drzy… me prijde drzy psat ze dostanes obratempenize zpatky, prodavacka rika do 2 dnu a jeste je nemit… kazdy nema miliony na ucte…

Hlavně klid, vždyť do od té druhé reklamace je kolik? 3 pracovní dny? To neposílá z účtu ta prodavačka, to administrativně taky chvilku zabere, obzvlášť v dnešní době, kdy část populace pracuje na HO. Musí požadavek odejít z prodejny výš, pak to tam zaúřadovat a než to přepošle banka bance :think:
ze zákona na to mají čas, tak je celkem přehnaný psát, něco o drzosti, když to neřeší obratem, to ti vedení neslíbilo a v zákoně to není :roll: dost možná to ještě leží na té konkrétní prodejně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73636
11.11.20 12:26

@Ejdrinnka A už jsem psala, že když je pro tebe takový problém, tak si měla nákupem dalších bot počkat, bez zimních bot se při aktuálním počasí v klidu obejde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1474
11.11.20 12:26
@Ejdrinnka píše:
Psala jsem mail a dovolat jsem se hned na infolinku nemohla jinak bych tam nechala cely kredit

Není jednodušší tam příště vzít i syna a koupit rovnou boty co mu budou. Než tam 3 krát lítat :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73636
11.11.20 12:27
@smajlik345 píše:
Není jednodušší tam příště vzít i syna a koupit rovnou boty co mu budou. Než tam 3 krát lítat :roll:

A zkoušela si to teď?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10251
11.11.20 12:29

Nikdy jsem se sportisimem neměla problém s vrácením peněz, ale mě teda taky nenapadlo je vyhlížet tak brzy. Řekla bych, že nejpozději do 14 dnů jsem je měla vždycky na účtu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
145
11.11.20 12:29
@smajlik345 píše:
Není jednodušší tam příště vzít i syna a koupit rovnou boty co mu budou. Než tam 3 krát lítat :roll:

Nemuzes nikde nic zkoušet takze koupit pak zkusit a pak pripadne vratit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1474
11.11.20 12:31
@j.a.n.i1 píše:
A zkoušela si to teď?

Od kdy jsou zavřené obchody nevím, ale když tam byla Poprvé koupila boty, podruhé je šla vrátit a vzala jiné (větší), šla tam potřetí je vrátit. Když tam šla a s někým komunikovala klidně i přes zavřené dveře. (Nevím jak funguju sportissimo, krom toho že mají mít zavřeno, ale některé obchody mají vydejní okýnka) Tak už je myslím si jedno zda prodavačka komunikovala jen s ní a nebo by měla venku vedle sebe malého syna a hned boty vyzkouší..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama