Sportovní ne/nadání na VŠ

Anonymní
28.1.21 23:22

Sportovní ne/nadání na VŠ

Ahoj,
studuju prvním rokem na vysoké škole (Učitelství pro 1.stupeň). Věděla jsem, že to nebude nejjednodušší. Už od mala mi nejdou sporty…Není to tak, že by mě nebavily, vždycky se snažím do toho vložit maximum, ale prostě to ve mně není, nejsem sportovní typ a jde mi spíš umění. Ale na tomhle oboru mi přijde, že slovo „nejde“ neexistuje. Každý profesor počítá s tím, že jeho předmět musíme splnit a že jsme komplexně nadaní na všechno. Proto mám strach z tělocviku, tento semestr jsem ho zvládla, ale dále máme např. plavání, kde po nás chtějí několik plaveckých stylů, kotouly ve vodě dopředu/dozadu a mnoho dalšího…Mám strach, že to nezvládnu, navíc na tento předmět budeme mít profesora, který trénuje na plavání sportovce. Nechci skončit jen kvůli tomuhle. Nevím, co mám dělat. Jsem z toho nešťastná…Pohybové nadání přece nejde jen tak natrénovat..
T.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1022
29.1.21 00:14

Všechno jde natrénovat - a jako budoucí učitel bys to měla vědět. ;) Pohyb zrovna celkem snadno, je to návrat k přirozenosti, takové ty mentální schopnosti jdou natrénovat o dost hůř. :) Prostě tomu musíš obětovat čas a věnovat se tomu víc, teď je sice blbé, že ty možnosti konkrétně u plavání jsou omezené, ale to snad nebude věčně - obecnou fyzičku můžeš trénovat i doma, to je základ. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
259
29.1.21 07:44

Moje mamka byla absolutně nešikovná na plavání, nikdy jí nešlo. Jako zdravotník na VŠ musela udělat i plavání a ještě teda dost náročné…a tak chodila 3× týdně trénovat a dala to…asi takto
Zrovna u sportu platí, že trénink dělá mistra…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3793
29.1.21 08:11

Popros ho o pomoc a trenink navic a jestli nemuzes zustat v bazenu dele. Kdyz uvidi snahu, mas vetsi sanci, ze uspejes.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
52267
29.1.21 08:20