Starosti s přístupem k distanční výuce

65
21.2.21 21:39

Starosti s přístupem k distanční výuce

Dobrý den,

hodně mě trápí přístup mé dcery k povinnostem skrze distanční výuku.
Když jí několikrát neřeknu, že má něco udělat, tak to prostě neudělá.
Je jí jedno, že dostává pětky nebo N.
Je jí jedno, že je na propadnutí.
Když si k ní k tomu sednu, tak se jen valí po stole a neposlouchá.
Učitelka pomoct nechce, že prý to chce jen důslednou kontrolu úkolů. Ale copak já ji můžu pomoct, když to sama neumím? :(
Sehnala jsem jí doučování. V pořadí už je to čtvrtý člověk, co mi řekl, že to s mou dcerou nemá cenu. Že vždy řekne, že to po vysvětlení chápe, ale když po ní chtějí, aby si úkol opravila, tak to pošle zase špatně. Osobně v téhle době samozřejmě nikdo nepřijde :roll:
Copak jsem nějaká učitelka, abych jí vše učila a vše jí vysvětlovala, když nevím jak? :(
Opravdu jsem už zoufalá a nevím kudy kam. Psychicky jsem z ní vyšťavená a je mi jí vlastně i líto.
Podle mě je to nějaký protest, protože je taky už z této formy výuky zoufalá a nešťastná.
Pořád mi říká, že chce do školy a jak jí chybí kamarádi.
Předtím, když chodila normálně do školy, tak to bylo o dost lepší. Studijní typ sice nikdy nebyla, ale měla třeba na vysvědčení jedničky, dvojky, semtam trojku, což mi tak špatné nepřijde. Ale teď je na propadnutí a nehne s ní nic.
Zkoušela jsem to s ní po dobrém i po zlém. A nemám sílu na to s ní nad tím sedět, když vidím, jak jí to nezajímá a ani mě neposlouchá. Úkoly za ní přece dělat nebudu. To by měla zadarmo.
Je v šesté třídě, má 12 let.
Chce se mi z toho brečet a už je toho na mě moc :pocitac: :zed: :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
151
21.2.21 21:45