Štěně z útulku - jak naučit čůrání venku a pití?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
valacek
Povídálka 29 příspěvků 13.11.18 12:59
Štěně z útulku - čůrání a pití

Hezký den,
před nedávnem jsme si vzali štěně, fenečku z útulku. Máme problém s venčením. Jsem studentka vš a chodím jen po brigádách, takže jsem hodně doma a můžu se jí věnovat. Chodím s ní ven klidně co půl hodiny, venku se pěkně projdeme, ona se vyčůrá, ale přijdeme domů a během chvíle udělá klidně několik louží. Jak jí naučit, aby se vyčůrala jen venku? Taky mám pocit, že hodně pije, na to, že je malinká (cca 3kg) tak zvládne i 3 menší misky denně. Možná i kvůli tomu pořád čůrá. Dávkujete někdo i vodu? My jsme měli vždy pejska z útulku už většího, který toto zvládal a štěně poprvé, tak předem moc děkuji za rady :)

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Beckyttine5
Kecalka 316 příspěvků 13.11.18 13:07

Kolik má štěňátko týdnů? Vodu bych jí neomezovala, aspoň si hlídá pitny režim… jinak ještě má malý močový měchýř, tak čůra častěji, ty intervalY budou už delší a delsi, chce to jen trpělivost ☺

valacek
Povídálka 29 příspěvků 13.11.18 13:09

Cca 8 týdnů, přesně se to neví… Snažíme se co nejčastěji, když to jde, tak co 10 minut, ale stejně pak přijde a udělá někde doma louži, i když venku čůrala.

Martina 94
Ukecaná baba ;) 1250 příspěvků 13.11.18 13:11