Štítná žláza - za jak dlouho se zaléčí potíže?

Anonymní
2.4.17 21:28

Štítná žláza - za jak dlouho se zaléčí potíže?

Léčím se se štítnou žlázou od 11 let, takže už táhnu 19. rok na Euthyroxu. V pubertě (v 15ti) se mi srovnaly hodnoty a od té doby jsem celých 14 let brala Euth.50 a to včetně dvou těhotenství a skoro 3 let kojení. Asi to nízké dávkování způsobilo zhoršení mého stavu - veliká únava, přibírání na váze, zácpa, špatné vlasy a nehty, snížené psychické tempo + vysoké TSH + vazivové změny na ŠŽ a malé uzlíky.

Teď jsem změnila lékaře a dostala vyšší dávkování Euthyroxu. Skoro tři týdny beru 75 a čekám, kdy se tělo srovná, kdy pocítím zlepšení. Jak dlouho to může trvat? Jde mi hlavně o tu únavu a přibírání.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6525
2.4.17 22:08

Manžel zjistil štítku loni touto dobou. Byl na tom už asi hodně špatně, protože několik doktorů mu řeklo, že takové hodnoty ještě neviděli. Takže nejhorší stav se trochu zlepšil během měsíce. Během 3 měsíců se začal sám cítit líp. Hubnutí běželo asi půl roku, řekla bych, že během toho půl roku se dostával do své předchozí formy i ohledně únavy, bolesti svalů, váhy, tempa… Na neschopence zůstal 4 měsíce, ale dr mu řekl, že to byl uspěchaný nástup.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
49162
2.4.17 23:28