Strach z nemoci na dovči

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.06.19 19:55
Strach z nemoci na dovči

Ahoj holky. Mám takovy problém. Za 14 dní mám dovču. Vždy ji řeším 2 max 3 dny před odletem (Last minute) zatím jsme měli štěstí a vychází to levněji. A teď k problému. Před 14 dny jsem dobrala antibiotika. Bolesti břicha, crp skoro 180. Sono břicha negativní, gynda také bez potíží. Sono ledvin ok. Jen v moči bílkovina ale málo a krev (ale měla jsem menstruaci tak to lékaři nebrali jako pozitivní). Takže mě bolelo v pravém podbřišku a měla jsem vysoké crp. Po dobrani antibiotik jsem ok. Ale pořád mě poboliva v pravém podbřišku (skoro v trisle) a já mám strach někam odletět aby mě to nechytlo tam. Slepe střevo taky ok. Na druhou stranu je to má jediná dovolená a člověk se těší. Přesunout si ji nemůžu. Stalo se vám že jste onemocněli přímo na dovči? Jaké jste měli pojištění? To tak bývá když se člověk na něco těší. Mimochodem vdavala jsem se před rokem také s antibiotiky, tak dlouho se člověk bál aby bylo vše ok ????Děkuji za názory. Anonym zdrav stav

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 09.06.19 20:07

Ahoj… já ti teď něco povím. celý rok jsem zdravá jako rybička, nikdy nemám chřipku, angínu, nevolnost… prostě nic, jedu jak fretka. a pravidelně každoročně o dovolené mě chytne zánět močáku… takže dovolená v pr… a jen sedím na záchodě a scháním antibiotika… po příjezdu z dovolené se do druhého dne vše srovná a jsem zase jako rybička…
ty jedeš za 14 dní, tak bych neplašila. a slepé střevo se projeví do 2 dnů a pak už musíš na operaci… takže to máš ještě v pohodě… myslím, že jsi právě zaléčená, když jsi dobrala léky… zkus se nestresovat. já jsem nemocná vždycky jen kvůli stresu :nevim: :nevim: :nevim:

Evkad
Kecalka 186 příspěvků 09.06.19 20:09

Šla bych na kontrolu k PL a pokud nic neshledá, tak bych jela.