Strava při fyzicky náročné práci - co jíst a NEhubnout

14
30.4.16 21:29

Strava při fyzicky náročné práci - co jíst a NEhubnout

Zdravím. Vrátila jsem se do fyzicky náročné práce (od 8 do 6 běhám po zahradě:plevelím, zalévám, tahám těžká břemena) a nevím si rady s jídlem. Čím nejlépe začít den? Jsem od přírody hodně hubená a s návratem do práce jdu s váhou dolů víc a chtěla bych předejít spalování svalů… Díky za reakce

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14551
30.4.16 21:32

Hodně bílkovin. Máš čas na jídlo v práci?
Za mě nejlepší ovesná kaše s ořechy, ovocem a sirupem, třeba i kouskem čokolády :palec: a nezapomeň dostatek tekutin ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Taao
30.4.16 21:35

Musíš jist hodně bílkovin! Taky cukry! Třeba v Rossmannu mají super proteinové tyčinky, které mi doporučila holka, co chodí fitka. Taky si dělej smoothie, na internetu je spousta návodů, ty potřebuješ ovoce, co má hodně cukru.

  • Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
14
30.4.16 21:42

Čas si vyšetřim. no a co krom ovesné kaše? včem jsou nej bílkoviny? jen maso a luštěniny? co nějaké recepty?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14
30.4.16 21:43

Co se týče ovoce tak stíhám max 100% džusy

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2043
30.4.16 22:05

Kniha nancy clark:sportovni vyziva

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2220
30.4.16 22:17

Urcite vydatnou snidani-celorzrnne pecivo, vejce, sunka, syr, pomazanky, svacina zase pecivo+jogurt nebo nejakou tu tycinku, salat ze smakouna, obed rozhodne maso s prilohou, odpoledne zase svaca tvaroh, gervais, cottage a k veceri zas maso, udelat si smes s ryzi, kuskusem, spiz, platek.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14551
30.4.16 22:44

@princesFey bílkoviny jsou: tvaroh, luštěniny, maso, ryby, vejce ;)
recepty? Tak já si oblíbila pomazánku k zelenině a kousku celozrného pečiva…tvaroh (klidně celý), trocha pomazánkového másla a tuňák z konzervy, zamíchat a namáčet v tom zeleninu. Ostatně místo tuňáka lze dát i vejce apod.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14
30.4.16 22:56

Bezva díky. Jak velké porce mi asi neporadíte co? abych přibrala, už vypadám fakt děsivě a měnit šatník se mi nechce. A jak odbourat večerní žranice? zvládám 2-3 večeře podle toho jak pozdě jdu spat :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8054
30.4.16 23:12

Tak předně!!! by sis měla udělat čas se zastavit a v klidu se najíst, nejlépe 4× za směnu!!!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14
1.5.16 06:45

Co nestíhám v klidu je dopo svačina a někdy nejsem schopná se nasnídat. oběd, odpo sváču i večeři pak už zvládám. Zkusím nějaké ty tyčinky aspoň.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14551
1.5.16 09:06
@princesFey píše:
Co nestíhám v klidu je dopo svačina a někdy nejsem schopná se nasnídat. oběd, odpo sváču i večeři pak už zvládám. Zkusím nějaké ty tyčinky aspoň.

zrovna ta dopo sváča je dost důležitá na to, aby si pak odpoledne nedoháněla :think: Pořádně se nasnídej a do práce si na tu doposváču vem nějakou tyčinku, k tomu kus ovoce nebo smoothie ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat