Středisko volného času - pedagog na HPP

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
cecetka
Echt Kelišová 7858 příspěvků 22.02.17 17:05
Středisko volného času - pedagog na HPP

Devcata, ale i chlapi :) Neni tu nekdo mezi vami, kdo pracuje jako pedagog volneho casu ve SVC nebo podobnem zarizeni na hlavni PP a plny uvazek? O cem konkretne ta prace je? Vedeni nejakeho krouzku, ale co dal? Krouzek nebo krouzky zaberou jen malou cast pracovni doby (navic vetsinu vedou externi pracovnici na DPP). Tak co ten pedagog vetsinu casu dela?

Mate. nejakou osobni zkusenost?

Reakce:
MaličkáD
Ukecaná baba ;) 1033 příspěvků 22.02.17 18:16

Já jsem pracovala jako externistka. No popravdě valnou většinu kroužků vedou kmenoví zaměstnanci. Jinak připravují různé akce. Karnevaly, dětské dny, zábavné dny, čarodějnice, výlety. ( To jsou často víkendy) Každé prázdniny vedou příměstské tábory i výjezdové tábory. Každý má nějaký na starost, celou realizaci. Mají na starost „hospitace“ u těch externích pracovníků. Vymýšlí výukové programy pro školy, školky v okolí. Nějaká ta administrativa k tomu…

MaličkáD
Ukecaná baba ;) 1033 příspěvků 22.02.17 18:18

@cecetka klidně mi napište zprávu s konkrétními dotazy. Mamka tam dělala strašně dlouho a já tam byla pečená vařená tak to mám celkem zmáknuté.

cecetka
Echt Kelišová 7858 příspěvků 22.02.17 19:36

@MaličkáD Dekuji za nabidku. Nejake dotazy mam, tak pak v klidu napisu :kytka:

Váš příspěvek

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Opepřete Valentýn lehce hříšnými kartami, stačí si je stáhnout

Valentýn je za dveřmi. Připravili jsme pro vás proto karty ke stažení, se... číst dále >

Články z Expres.cz

Migranti a Česko v roce 2019: Přijde letos nová vlna a skončí to někdy?