Středisko volného času - pedagog na HPP

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

cecetka
Kelišová 7362 příspěvků 22.02.17 17:05
Středisko volného času - pedagog na HPP

Devcata, ale i chlapi :) Neni tu nekdo mezi vami, kdo pracuje jako pedagog volneho casu ve SVC nebo podobnem zarizeni na hlavni PP a plny uvazek? O cem konkretne ta prace je? Vedeni nejakeho krouzku, ale co dal? Krouzek nebo krouzky zaberou jen malou cast pracovni doby (navic vetsinu vedou externi pracovnici na DPP). Tak co ten pedagog vetsinu casu dela?

Mate. nejakou osobni zkusenost?

Reakce:

MaličkáD
Ukecaná baba ;) 1033 příspěvků 22.02.17 18:16

Já jsem pracovala jako externistka. No popravdě valnou většinu kroužků vedou kmenoví zaměstnanci. Jinak připravují různé akce. Karnevaly, dětské dny, zábavné dny, čarodějnice, výlety. ( To jsou často víkendy) Každé prázdniny vedou příměstské tábory i výjezdové tábory. Každý má nějaký na starost, celou realizaci. Mají na starost „hospitace“ u těch externích pracovníků. Vymýšlí výukové programy pro školy, školky v okolí. Nějaká ta administrativa k tomu…

MaličkáD
Ukecaná baba ;) 1033 příspěvků 22.02.17 18:18

@cecetka klidně mi napište zprávu s konkrétními dotazy. Mamka tam dělala strašně dlouho a já tam byla pečená vařená tak to mám celkem zmáknuté.

cecetka
Kelišová 7362 příspěvků 22.02.17 19:36

@MaličkáD Dekuji za nabidku. Nejake dotazy mam, tak pak v klidu napisu :kytka:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Video: Vlastnoručně vyrobeným adventním kalendářem zpříjemníte dětem čekání na Ježíška

Děti začínají být natěšené na vánoční dárky, tak jim to netrpělivé čekání... číst dále >

Změna, co šetří. Přechodem k Bohemia Energy můžete získat měsíc energií zdarma

Energie stále zdražují a na lepší časy se, bohužel, neblýská. Přesto lze... číst dále >

Články z Expres.cz

Slováci mají svoje dvě Ledecké: O jaké kočky mohou kvůli sporu přijít?