Student VŠ a podpora v nezamestnanosti

Anonymní
27.11.20 18:53

Student VŠ a podpora v nezamestnanosti

Poradíte prosím zda mám nárok na podporu v nezaměstnanosti? Jsem studentka vysoke školy, prezenční studium i pri studiu jsem byla posledních 7mesicu zaměstnaná na hpp, předtim jsem pracovala u stejně firmy rok na dpč. Pracovní poměr jsem ukončila dohodou, zápočtový list mám jak za dobu na hpp, tak i za dpč.. Děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
969
27.11.20 19:10

Nárok na podporu v nezaměstnanosti je v případě, že jsi odpracovala minimálně 365 dní od nástupu na ÚP.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
499
27.11.20 19:41

Musíš mít odvedené sociální pojištění za minimálně 12 měsíců za poslední 2 roky. Ta dohoda byla asi trochu chyba - je tam, myslím, jen 45% podpora.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4377
27.11.20 19:44

@holkazprahy1 On má student nárok na podporu v nezaměstnanosti? Já myslela, že se to týká až lidí po ukončení prezenčního studia.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
499
27.11.20 20:03

@Havlova Když má za poslední 2 roky odpracováno 12 měsíců a doloží to, tak jo podle mě.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
74356
27.11.20 21:49
@Havlova píše:
@holkazprahy1 On má student nárok na podporu v nezaměstnanosti? Já myslela, že se to týká až lidí po ukončení prezenčního studia.

A proc by nemel, pokud pracoval?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4377
27.11.20 21:52
@j.a.n.i1 píše:
A proc by nemel, pokud pracoval?

Já měla za to, že to nejde. Jen jsem se zeptala. Takže ten samý člověk má studentské úlevy, rodiče na něj mají daňovou úlevu, stát za něj platí sociální a zdravotní a on bere podporu v nezaměstnanosti? Nebo něco z toho nefunguje?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11558
27.11.20 22:04

@Havlova taky mi přijde, te se to vylučuje. Pracáku mu bude hledat práci… jak to může fungovat?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5646
27.11.20 22:21