Studium angličtiny se zaměřením na vzdělávání? uplatnění?

8
18.1.21 22:28

studium angličtiny se zaměřením na vzdělávání? uplatnění?

Ahoj, studuji VŠ geologii, myslela jsem si, že to bude něco pro mě, ale po půl roce vím, že není, jsem vyčerpaná, vůbec mě to nezajímá a bez toho to studovat nejde. Chtěla jsem jít studovat angličtinu a učit, ale okolí, hlavně rodiče mě odrazovali a prý to bylo pod mou úroveň. Loni jsem odmaturovala na gymplu, takže VŠ byla samozřejmostí, oba rodiče jsou navíc Ing. Angličtina mi vždy šla sama a děti mám velmi ráda. Každý rok jezdím na letní tábory jako vedoucí, opravdu jsem se v tom našla. Nejsem úplně studijní typ spíš se zajímám o spoustu věcí a mám jak se říká všeobecný přehled. Učit jsem se nikdy nemusela a když ano dokázala jsem se učit, jen to, co mě aspoň trochu zajímalo. Když jde člověku celý život všechno samo a vyniká i na gymplu, srážka s realitou vysoké školy je náročná, navíc v téhle době.
Nejsem ještě úplně rozhodnutá, proto bych se chtěla zeptat na názory a zkušenosti těch z vás, kteří angličtinu studovali a živí/živili se jako učitelé. Podruhé už se v oboru nechci a ani nemůžu splést. Je mi jasné, že každý nemůže dělat práci, která ho baví a naplňuje, ale chci se o to pokusit.
Zajímaly by mě hlavně předměty, které jsou náročné a na co si dát popřípadě porzor. Také by mě zajímaly zkušenosti s hledáním práce a uplatněním v oboru.
Za jakýkoliv názor budu moc vděčná :andel:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24786
18.1.21 22:43

Tak dobrý angličtinář si práci najde lehce. Jestli tě to bude bavit je otázka. Je třeba si uvědomit, že nebudeš jen učit, ale je k tomu i dost kancelářské práce. Na druhou stranu je super, když se ti povede v nějakém dítku vzbudit zájem o jazyk baví ho to atd. Jen si k tomu najdi ještě druhý obor, ať máš lepší uplatnění.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
18.1.21 22:54